דור2007 היחידה
New member
שאלה טכנית
שלום לכולםםםם
אני רוצה לעשות לגן לטו בשבט משהו דומה לתמונה
איך אני מדביקה את המרשמלו לסוכריה על מקל?
שלום לכולםםםם
אני רוצה לעשות לגן לטו בשבט משהו דומה לתמונה
איך אני מדביקה את המרשמלו לסוכריה על מקל?