שאלה טכנית

שאלה טכנית

שלום לכולםםםם

אני רוצה לעשות לגן לטו בשבט משהו דומה לתמונה

איך אני מדביקה את המרשמלו לסוכריה על מקל?
 
אם את לא עוטפת- הוא יתייבש

לפעמים גם כשהוא עטוף הוא מתקשה- מרשמלו הוא מאוד רגיש לייבוש , הלחות שלו מתנדפת מהר מאוד
פתרון אחר? לקרוץ פרח מבצק סוכר ולייבש טוב טוב ואז לנעוץ במאפין
 

sweetart1

New member
דעתי

בנושא ההדבקה לפי ההיגיון שלי הדרך הפשוטה ביותר להדביק את המרשמלו היא ע"י חימום עדין ביותר.
 

סימי3

New member


 

MNMcakes

New member
איזה רעיון מקסים!!

נראה לי שאם חותכים חתיכה קטנה מהמרשמלו איפה שרוצים להדביק לסוכריה הוא פשוט נדבק
 
למעלה