שאלה חשובה !!!

דוריננ1

New member
שאלה חשובה !!!

יש לי שאלה הגרוש שלי עושה מה שבא לו היום הוא סיפר את הבת שלי קצר וזה הרגיז אותי אין לא גבולות .תעזרו לי בבקשה.
 
לילה טוב וברוכה הבאה דורין../images/Emo140.gif

קודם כל בת כמה הילדה? והאם זו פעם ראשונה שהילדה מסתפרת? ובכלל פעם א' שהוא עושה זאת? האם הוא עשה זאת כדי להקניט אותך עקב ויכוח? ומה זה בדיוק עושה מה שבא לו? ספרי קצת על עצמך בת כמה את והוא? כמה ילדים? מה המצב הכללי שלכם? תני טיפת רקע אוליי נוכל לעזור! שלך ה
 

דוריננ1

New member
זו פעם ראשונה שהיא מסתפרת

היי אני בת 24 ביתי בת שנתיים אתמול פשוט כעסתי כי לא רציתי לספר אותה והוא עשה לי דפקה , כי אנחנו לא כלכך מסתדרים, אני ממשיכה בחיי. התגרשתי לפני שנה וחצי אחרי נשואים מחרידים , במהלך המשפט והגירושים התקרבתי לחבר שלי בתקופת בית הספר ואחר הגירושים התחלנו לצאת . אני מאוהבת קשות ואנחנו מתחתנים עוד חודש,קנינו בית ביחד ואנחנו מאוד מאושרים הוא אוהב את ביתי מאוד והיא אותו פשוט הגרוש שלי לא מבין שאני כבר לא שיכת לא והוא מאוד טעון מקנאה ותמיד עושה דברים שמרגיזים אותי (לא מחזיר את הילדה ,אני צריכה לנסוע להחזיר אותה הביתה כי לא בא לו ,תקף אותי פעם אחת ,מתיחם מגעיל לחבר שלי כאילו חיבים לא משהו ,)אני מסבירה לא שימשיך בחיו יש לא ילדה וזה זכותו הוא פוגש אותה 2 בשבוע וכל שבת שניה היא גדלה ויודעת מיהו אביה אני מאוד מבינה שזה לטובת הילדה. אתמול הוא סיפר אותה אולי שיגיד לי !!!!!
 

m i c h a l i

New member
חמור מאד שהוא לא מחזיר אותה

וחמורה לא פחות התקיפה שלו !!! האם שירותי הרווחה מעורבים? האם יצרת קשר עם עובדת סוציאלית? עיניין התספורת של הילדה פחות מטריד אותי... את יכולה לשוחח איתו ולהסביר לו שאת ההחלטות שקשורות לילדה אתם תחליטו במשותף ובהתייעצות זה בזו. זכותו לספר אותה אבל זכותך לדעת
 
דורין יקרה...

קודם כל מזל"ט לך ולבן זוגך! תראי: זה שהוא מתייחס רע לבן זוגך טבעי לחלוטין ואפילו הייתי אומר זכותו!. אבל מכאן ולהרים יד עלייך או לא להחזיר ת'ילדה? מדובר בעבירה פלילית. לכן הינך רשאית לפנות לגורמים שהזכירה מיכל ובמקרה של דחיפות גם למשטרה. לפי דברייך אני מבין שאת יותר רגישה ממנו, ואפילו קצת מפחדת ממנו!!! אבל אינני מבין היכן נמצא בן זוגך את לא משתפת אותו? או שסיפרת לו והוא מעדיף להתעלם! חשוב מאוד שתבדקי גם את זה... ולענ"ד זה יותר חשוב מעניין התספורת
בהצלחה!
 

שנהב 1

New member
דוריננ....

ברוכה הבאה גם אני חדשה ובקשר לגרוש שלך את לא צריכה לשתוק בנושא הזה כי זה מתחיל בזה ,אולי כדאי שתערבי עובדת סוציאלית בעיניין. ממש חוצפה מצידו לעשות זאת,ככה שאל תהיי פראירית ואל תוותרי לו. בכל אופן תמיד את יכולה להתייעץ איתי בכל בכיף ונעים לי מאוד ושוב ברוכה הבאה.
 
למעלה