זו פעם ראשונה שהיא מסתפרת
היי אני בת 24 ביתי בת שנתיים אתמול פשוט כעסתי כי לא רציתי לספר אותה והוא עשה לי דפקה , כי אנחנו לא כלכך מסתדרים, אני ממשיכה בחיי. התגרשתי לפני שנה וחצי אחרי נשואים מחרידים , במהלך המשפט והגירושים התקרבתי לחבר שלי בתקופת בית הספר ואחר הגירושים התחלנו לצאת . אני מאוהבת קשות ואנחנו מתחתנים עוד חודש,קנינו בית ביחד ואנחנו מאוד מאושרים הוא אוהב את ביתי מאוד והיא אותו פשוט הגרוש שלי לא מבין שאני כבר לא שיכת לא והוא מאוד טעון מקנאה ותמיד עושה דברים שמרגיזים אותי (לא מחזיר את הילדה ,אני צריכה לנסוע להחזיר אותה הביתה כי לא בא לו ,תקף אותי פעם אחת ,מתיחם מגעיל לחבר שלי כאילו חיבים לא משהו ,)אני מסבירה לא שימשיך בחיו יש לא ילדה וזה זכותו הוא פוגש אותה 2 בשבוע וכל שבת שניה היא גדלה ויודעת מיהו אביה אני מאוד מבינה שזה לטובת הילדה. אתמול הוא סיפר אותה אולי שיגיד לי !!!!!