שאלה חשובה

דנהx

New member
שאלה חשובה

תגידו כשאתן יוצאות וחוזרות הביתה לאחר שכבר האיפור בוא נגיד "מת" איך מורידים את המסקרה.. גם אם שמים קרם לחות תמיד בבוקר היא נמרחת ומכתימה את כל העין ... אז.. מה עושים בנות טיפים?
 

katykr

New member
אמממ.....

אני פשוט מסירה אותה עם מסיר איפור...היא תמיד יורדת לגמרי. שווה להשקיע במסיר איפור טוב. המסיר איפור שאני משתמשת בו הוא של "ז´אן פיוברט" והוא מאד עדין לעור אבל גם מבצע את הפעולה כראוי, בניגוד למסיר איפור של "קליניק" שמגרה לי את כל העור מסביב לעיינים, למרות שהוא גם מסיר את האיפור טוב (כל שאר המוצרים של קליניק מעולים, כנראה שהמסיר איפור פשוט לא מתאים לי אישית). בכל אופן, אני בהחלט ממליצה על המסיר איפור של "ז´אן פיוברט". כדאי להחזיק צמר גפן עם קצת מסיר איפור על העין במשך כחצי דקה לפני שמתחילים לשפשף. ככה זה ממיס את המסקרה, ואת שאר האיפור ואז הכל יורד בקלות.
 
למעלה