שאלה חשובה

kyliefan18

New member
שאלה חשובה../images/Emo65.gif

בעצם 2 שאלות...מישהו יודע אם נמרוד מופיע בקרוב ואם כן אז איפה? ו2 - יש לו חברה?
 

E l i a n

New member
היי רן, כנס..../images/Emo39.gif

1. כפי שתוכל לראות בתשובה שלי ליפתח,נימרוד והלהקה שלו עובדים כרגע על תקליט שלישי ולכן עניין ההופעות מתעכב. הייתה הופעה ב-7 לחודש,ויש כמה תמונות בדף מספר 4. כאשר אני אדע על הופעה,אני אודיע כאן,בפורום. 2. אני לא יודעת אם יש לו חברה כרגע..ואני לא מבינה למה זה כל כך חשוב לך..אני מציעה לך להתעסק במוסיקה שלו ובמילים שהוא כותב..
זהו.. שיהיה לך יום מצויין
אליאן דבש.
 

שירי15

New member
אליאן מה קורה לך../images/Emo35.gif../images/Emo166.gif

מה נעשית איזה מורה או משהו. אז מה אם הבן אדם מתעניין אם יש לנמרוד חברה. זה טבעי כשמעריצים מישהו ומעריכים אותו מתעניינים בכולו ולא רק במוזיקה שלו והיצירה שלו הרי היצירה נובעת מתוך האדם. את בעצמך רוצה לדעת כמה שיותר על האדם נמרוד לב שיוצר את המוסיקה לא? למה את לא מאפשרת לאנשים פה בפורום להעלות שאלות שמעניינות אותם לגבי נמרוד. את עוד תבריחי ככה אנשים אם תמשיכי לרדת עליהם כמו איזה מורה כל זה נאמר מתוך אהבה רוח טובה ואכפתיות לגבי הפורום שיהיה מלא באנשים שמתעניינים בנמרוד. ועוד דבר את כל הזמן כותבת שמציאות הפוכה לא הצליח כי לא היה בו להיט כמו זה כל הקסם. וזה לא נכון היה בו להיט ענק ימים טובים ועוד להיט כדורים פורחים ולכולם זה ידוע שהד ארצי טירפדו את ההצלחה של התקליט כי לנמרוד נמאס מהד ארצי והוא עזב אותם וגם יצא בכתבה עויינת כלפיהם . מציאות הפוכה הוא תקליט גאוני ועם נמרוד לא היה מחליט לעזוב את הד ארצי הייתה להם מוטיבציה לקדם אותו אבל בגלל שהוא עזב...... ביי
 

E l i a n

New member
לשירי..

אני אקח את הביקורת לתשומת ליבי. סליחה מקרב הלב!!!!!! אני מצטערת..לא אעשה את זה שוב.. אבל..אני לא חושבת שזה עניננו אם לנימרוד יש חברה או לא..זה כמו שנשאל מתי הפעם האחרונה שהוא קיים יחסי מין,ובאיזה תדירות הוא מקיים אותם. לא? בנושא השני.."מציאות הפוכה". תראי, אני לא אומרת את דעתי האישית.לדעתי האלבום הזה הרבה יותר יפה וטוב מהאלבום הראשון,מבחינת הפקה וכדו´. אני מוסרת לכם פה ממה שאני קוראת בעיתונים ובאינטרנט. הכתב איתי נאור,של וואלה,לא קשור ל"הד ארצי" בשום דרך,לדעתי. הוא לא חייב לעשות לדיסק מה שעשו לא בהד ארצי. אני חושבת שהד ארצי לא אחראים על המשכורת שלו, ולכן הוא היה יכול לכתוב גם ביקורת חיובית. אני גם מכירה אנשים בתעשיות המוסיקה..והבאתי כאן גם קטע מפורום "מוזיקה" שאני חברה בו. אני מבקשת,אם את יכולה,לשמוע במשך זמן קצוב,לתחנת רדיו מסויימת (בואי ניקח את רשת ג´,כתחנה שמשמיעים בה רק ישראלי) ותעשי בשרשור הזה הודעה,כל פעם שאת שומעת את "ימים טובים" או את "כדורים פורחים". הכתבה לא באה רק כדי להרוס ל"הד ארצי", אלא כדי לדבר על המציאות. אם תשימי לב,גם האלבום הראשון לא הצליח בכמויות אדירות,בגלל הפנצ´ר שסידרו לו בהד ארצי. אז נימרוד לא יצא נגדם. משום מה.. מסקרן,לא? זו דעתי.. ושוב..סליחה רן,וסליחה כולם. אני מצטערת אם נפגעתם ממני. לא התכוונתי בשום מקרה לפגוע..
ממני. אליאן.
 

שירי15

New member
אליאן../images/Emo42.gif

קודם כל אני לא מבינה למה את מנציחה ביקורת אחת רעה של מטומטם אחד ועוד מפנה לשם קישור הינה קישור עבורך וכולם לביקורת מעולה ממיוזיקול על אותו אלבום מציאות הפוכה ביקורת שמהללת ומשבחת את מציאות הפוכה מה תגידי על זה? כמי שאומרת שהיא מעריצה את נמרוד לב ולא סתם מנהלת את הפורום למה את נותנת כח ותשומת לב לשלילי ולא לחיובי?
 

שירי15

New member
טוב לא הצליח לי להעביר את הקישור

אז זו הכתובת http://www.musicool.co.il/rev-rea.html בכל אופן זה במיוזיקול הולכים לבקורת ואז לארכיון בקורות
 

E l i a n

New member
אני מכירה את הביקורת של מיוזיקול..

הבאתי את הקישור ההוא כדוגמא לביקורת "לא תלויה". וזו לא הביקורת היחידה שקראתי שקוטלת את האלבום. כנראה שלא קראת עד סוף דבריי. אני אמרתי,שאני מעדיפה בהרבה את "מציאות הפוכה",למרות שהיו ביקורות שקטלו אותו,אני התעלמתי מהן. צר לי שלא הבנת את דבריי כראוי,או עד הסוף. ממני,בנאמנות. אליאן.
 

שירי15

New member
מה זאת אומרת בקורת "לא תלויה"../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

הבקורת במיוזקול תלויה? וזאת שהבאת לא תלויה. לא ברור לי במה תלויה. וחוץ מזה אז למה את לא מביעה גם את הקישור למיוזקול ולביקורת הטובה ועוד חוץ מזה גם גבע קרא עוז מYNET כתב ביקורת טובה על מציאות הפוכה ובכלל מוזר לי שאת כל הזמן מדגישה את הבקורת הלא טובה ומסרבת לקבל שמציאות הפוכה קיבל ביקורות טובות והיה מצליח אם חברת התקליטים היתה רוצה שזה יצליח ולא נראה לי בכללשהבנת את הכתבה בידיעות ועין לי פשוט כח לחזור על הכל עוד פעם. אבל כדאי שתבררי יותר עובדות דרך אגב ידעת שאין חלום אחר קיבל תקליט זהב?
 

E l i a n

New member
שירי..

אני לא יודעת עד כמה זה יימשך.. תראי.. הבאתי את הקישור לכתבה בוואלה ככתבה לא תלויה. תלויה במה את שואלת? תלויה ב"הד ארצי" ובמדיניות שלהם. אני מביאה את הכתבה הזו כדי להוכיח שגם גורמים שלא קשורים להד ארצי קטלו את האלבום.(ועכשיו זו את שמעלה אותה שוב ושוב..) אני יכולה להביא לך גם מספר לא מבוטל של ביקורות שאהבו את האלבום. את מעוניינת? הביקורת במיוזיקול גם לא תלויה.נכון.אבל היא חיובית.ואני רציתי בכוונה להראות גם את הצד השני. אני מבינה את הכתבה ב"7 לילות".נימרוד כן קטל את "הד ארצי".נכון.אבל לדעתי,הוא גם היה יכול לקטול אותם אחרי "אין חלום אחר" ולא עשה זאת. למה הוא יכול היה לקטול אחרי "אין חלום אחר",את שואלת? ובכן,כי השיר הידוע שלו "זה כל הקסם" לא מיצה את "תפקידו" עד הסוף. במקום שהוא יעזור לנימרוד למכור פלטינה ויותר מהאלבום שלו,הוא עזר למכור כמה אלבומי זהב במקביל. (ולהזכירך,פלטינה שווה יותר מזהב..פלטינה זה 75,000 תקליטים,וזהב זה 50,000). אני לא אוהבת לריב,בייחוד ששתינו יודעות שנימרוד הוא ה-זמר והמוסיקה שלו היא ה-מוסיקה. תראי,השארתי לך גם מסר אישי.אני די מצפה לתגובה עליו.. אני באמת רוצה שנמשיך לכתוב כאן ברוח טובה.. שלך בנאמנות. אליאן דבש.
 

שירי15

New member
אליאן אני פשוט מאמינה שכשנותנים כח

לחיובי הטוב הולך וגדל וכשנותנים כח לשלילי הרע הולך וגדל. הייתי מצפה ממי שאוהב את נמרוד שיתמוך בו ויתן כח לטוב כמו בקורות טובות (מה את יודעת מה הקשרים של אותו מבקר עם חברת התקליטים?) ולא ישתף פעולה עם הקוטלים הרי את בעצמך אוהבת יותר את מציאות הפוכה אז את לא מסכימה עם אלה שקוטלים אותו אז אל תנציחי את דעתם. ואם את לא מבינה זאת חבל. והכל נאמר ברוח טובה מותר לאנשים שיהיו להם דיעות שונות משלך. זה מהותו של פורום, חופש הביטוי.
 

שרון 11

New member
אליאן......../images/Emo42.gif

אני רואה שכבר האירו לך על זה אבל בכל זאת אני הייתי חייבת גם... מה אכפת לך שידע אם לנימרוד יש חברה
. אלה דברים שמעניינים מאוד כל מיני מעריצים של נימרוד. והוא עוד אמר לך שזאת שאלה חשובה בשבילו. רק רציתי להגיב גם על זה, מקווה שלא לקחת ל-
או משהו, כי את יודעת שהכל סבבה פה בפורום.
ביי שרון מקווה שתיכנסי כבר לפורום היום כי אני מחכה לך.
 

E l i a n

New member
היי שרון..

צר לי..אני בדיוק נוסעת.. אני לא אוכל עוד להיכנס היום..יש לי יום עמוס.. ב-13:00 אני נוסעת לרחובות, להתנדב ב"הפוך על הפוך", וכשאני חוזרת ב-20:00 יש לנו ערב סרטים במועדון החטיבה. אני אכנס מחר ממש מוקדם לכל המעוניינים.. תכתבי לי אם קראת את ההודעה הזו. לראות שלא תתאכזבי.. ממני. אליאן.
 
למעלה