שאלה ורעיון ועוד כמה שאלות נספחות
מה דעת חברי הפורום וקהילותיהם על כך שמאמינים עבריים יתפללו בקהילתם וכמה מחברי הקהילות הערביים יתפללו יחד עם המאמינים העבריים (כל אחד גם על פי הנוסח האחר וילמדו על הנוסח ודרכי האמונה או הדוקטורינה של האחר.) זאת שאלה שמאד מעניינת אותי לשמוע את דעתכם לגביה.. ושאלה נוספת אם כבר.. האם לדעתכם כל המאמינים בארץ הקודש וגבולותיה הם איבר אחד (או כמו קהילה גדולה אחת? כמו חלק אחד?) ושאלה פחות תאולוגית/פילוסופית.. מדוע אין או הופסק ניסיון ליצור קשרים בין קהילות עבריים וערביים (ואני מתכוון מעבר לזרמים המוכרים אלא לקהילות ממש על כל סוגיהם?) האם מפחד מטמיאה או השפעה כלשהי? או אולי פחד? או שאם היה קשר מה נבע להפסקתו? (או שעדין יש קשר מסוים ואני פשוט לא מודע לגביו) ושאלה יתר למאמינים מהעדות הקתוליות.. מה דעתכם על הכנסיה עברית קתולית שמנסה לשלב בין הלוח הקתולי ללוח העברי ולשלב חגים עבריים ברוח הקתוליות יחד עם גירסאות חדשות לתפילה או קבלת שבת אך בערב שבת לקראת ראשון?
מה דעת חברי הפורום וקהילותיהם על כך שמאמינים עבריים יתפללו בקהילתם וכמה מחברי הקהילות הערביים יתפללו יחד עם המאמינים העבריים (כל אחד גם על פי הנוסח האחר וילמדו על הנוסח ודרכי האמונה או הדוקטורינה של האחר.) זאת שאלה שמאד מעניינת אותי לשמוע את דעתכם לגביה.. ושאלה נוספת אם כבר.. האם לדעתכם כל המאמינים בארץ הקודש וגבולותיה הם איבר אחד (או כמו קהילה גדולה אחת? כמו חלק אחד?) ושאלה פחות תאולוגית/פילוסופית.. מדוע אין או הופסק ניסיון ליצור קשרים בין קהילות עבריים וערביים (ואני מתכוון מעבר לזרמים המוכרים אלא לקהילות ממש על כל סוגיהם?) האם מפחד מטמיאה או השפעה כלשהי? או אולי פחד? או שאם היה קשר מה נבע להפסקתו? (או שעדין יש קשר מסוים ואני פשוט לא מודע לגביו) ושאלה יתר למאמינים מהעדות הקתוליות.. מה דעתכם על הכנסיה עברית קתולית שמנסה לשלב בין הלוח הקתולי ללוח העברי ולשלב חגים עבריים ברוח הקתוליות יחד עם גירסאות חדשות לתפילה או קבלת שבת אך בערב שבת לקראת ראשון?