את מכשיר הכירטוס של דן בנתה אגד
כמובן, אם אינך יודע, וניתן להשיג את המידע בארכיון אגד. אתה מוזמן לפנות לשם. דרך אגב: דרך אין ספור מסמכי ענתיקה שבהם עיינתי, גיליתי שאגד סייעו לדן רבות בתחזוקת הטייגרים בין השנים 1965 - 1975. אח"כ זה קצת נפסק עקב מעבר דן ל-מאן. באותה עת, היתה באגד התנגדות חזקה למנועי המאן. כל זאת ניתן ללמוד ממסמכים של שני הגופים שנשמרו בארכיון אגד. כך מצאתי ש-דן מאוד רצו לרכוש מרצדס אך נרתעו ממחירו. התקיימו מגעים רבים בין דן למרצדס בשנות ה- 70 המאוחרות והסיבה המרכזית שהעיסקה לא יצאה אל הפועל היתה: מרצדס דרשו מחיר זהה ל-אגד (נמוך יותר) כתנאי לרכישה עתידית של 500 אוטובוסים. לתנאי זה לא יכלה דן להסכים. היא גם לא היתה זקוקה לכל-כך הרבה אוטובוסים חדשים באותה עת.