שאלה:האם נכונה השמועה לפיה

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
../images/Emo51.gif

בדקתי !! יש בסה"כ 23 יונקרים מושבתי
מושבתים. 8 מהם מיועדים ליצוא, 8 אחרים לפירוק, 1 למוזיאון ו- 6: גורלם טרם נחרץ.
 
אביתר , ידידי תוכל לתת קישור

את מכשיר הכירטוס של דן בנתה אגד
כמובן, אם אינך יודע, וניתן להשיג את המידע בארכיון אגד. אתה מוזמן לפנות לשם. דרך אגב: דרך אין ספור מסמכי ענתיקה שבהם עיינתי, גיליתי שאגד סייעו לדן רבות בתחזוקת הטייגרים בין השנים 1965 - 1975. אח"כ זה קצת נפסק עקב מעבר דן ל-מאן. באותה עת, היתה באגד התנגדות חזקה למנועי המאן. כל זאת ניתן ללמוד ממסמכים של שני הגופים שנשמרו בארכיון אגד. כך מצאתי ש-דן מאוד רצו לרכוש מרצדס אך נרתעו ממחירו. התקיימו מגעים רבים בין דן למרצדס בשנות ה- 70 המאוחרות והסיבה המרכזית שהעיסקה לא יצאה אל הפועל היתה: מרצדס דרשו מחיר זהה ל-אגד (נמוך יותר) כתנאי לרכישה עתידית של 500 אוטובוסים. לתנאי זה לא יכלה דן להסכים. היא גם לא היתה זקוקה לכל-כך הרבה אוטובוסים חדשים באותה עת.
אביתר , ידידי תוכל לתת קישור
לארכיון אגד .
 
דן הפכה לחברה ומתיעלת ע"י קנית שירו

ככל הנראה זה נכון מאוד. עכשיו:
אגד ודן משתפות פעולה במגוון תחומים כדי להגיע בסוף לאיחוד במטרה לשבור את השוק. האוטובוסים זהים כמעט, מכשירי הכירטוס זהים, ובקרוב יהיה מחשב אחד משותף לשני הגופים.
דן הפכה לחברה ומתיעלת ע"י קנית שירו
שרותי חוץ.
 
לצערי הרב אתה צודק ! אגד מאוד לא

למרות היתרונות שיש בהפיכה
לחברה המוזיאון לדוגמא יסגר ,בכך אין כמעט ספק
לצערי הרב אתה צודק ! אגד מאוד לא
מעוניינת במוזיאון. היא תשמח להיפטר ממנו. בזמנו היו מגעים עם עיריית חולון ושום דבר לא יצא מזה. חובה להתקין שם סככה !!! זה נורא ואיום איך מוצגים הסטוריים שווי זהב כאלה - מתבלים בשמש !!! זה ממש פשע !
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif

לצערי הרב אתה צודק ! אגד מאוד לא
מעוניינת במוזיאון. היא תשמח להיפטר ממנו. בזמנו היו מגעים עם עיריית חולון ושום דבר לא יצא מזה. חובה להתקין שם סככה !!! זה נורא ואיום איך מוצגים הסטוריים שווי זהב כאלה - מתבלים בשמש !!! זה ממש פשע !
 

4דדד

New member
לפי מה שאני שמעתי

לצערי הרב אתה צודק ! אגד מאוד לא
מעוניינת במוזיאון. היא תשמח להיפטר ממנו. בזמנו היו מגעים עם עיריית חולון ושום דבר לא יצא מזה. חובה להתקין שם סככה !!! זה נורא ואיום איך מוצגים הסטוריים שווי זהב כאלה - מתבלים בשמש !!! זה ממש פשע !
לפי מה שאני שמעתי
הכוונה היא או לסגור אותו או להעביר אותו למיני ישראל,מילא אין סככות אבל המוסכניקים לא מוכנים לתקן שום תקלה (עניין של כסף)כל אוטובוס שהולך לו לדוגמא המזגן ,אף אחד לא יתקן אותו,אגב בשל הזמנת ויזה לסרט בחודש הבא הgmcנמצא כרגע במוסך ומתוקן.אז יאללה חברה להזמין ויזות מהמוזיאון ככה יתקנו את כולם...
 

צחקן

New member
אין בעיה!

לפי מה שאני שמעתי
הכוונה היא או לסגור אותו או להעביר אותו למיני ישראל,מילא אין סככות אבל המוסכניקים לא מוכנים לתקן שום תקלה (עניין של כסף)כל אוטובוס שהולך לו לדוגמא המזגן ,אף אחד לא יתקן אותו,אגב בשל הזמנת ויזה לסרט בחודש הבא הgmcנמצא כרגע במוסך ומתוקן.אז יאללה חברה להזמין ויזות מהמוזיאון ככה יתקנו את כולם...
אין בעיה!
ב"ה רעיון מעולה~! להשכיר את האוטובוסים במזיאון אגד לסרטים! "אגד" יכולה לעשות כסף מעולה.
 

4דדד

New member
אתה מוזמן לעשות כן לי אין כסף

אין בעיה!
ב"ה רעיון מעולה~! להשכיר את האוטובוסים במזיאון אגד לסרטים! "אגד" יכולה לעשות כסף מעולה.
אתה מוזמן לעשות כן לי אין כסף
לזה אגב לא מזמן היה חבר אגד שרצה להתחתן עם ארוסתו באוטובוס ששייך למוזיאון כשהיא הגיעה לשם התחילו הצרחות:"נראה לך שעם זה אני אסע לחתונה"וכו' רציתי עם גיסי להניע את הג'י אם סי אבל הם רבו בפנים.
 

אורי404

New member
המוזיאון ייסגר?

למרות היתרונות שיש בהפיכה
לחברה המוזיאון לדוגמא יסגר ,בכך אין כמעט ספק
המוזיאון ייסגר?
גם ככה חבל של"דן" אין מזכרות מהעבר, אז, אם זה נכון, חבל מאוד לשמוע שמוזיאון אגד, המושקע ייסגר.
 

4דדד

New member
בגדול מבחינת ההשקעה

המוזיאון ייסגר?
גם ככה חבל של"דן" אין מזכרות מהעבר, אז, אם זה נכון, חבל מאוד לשמוע שמוזיאון אגד, המושקע ייסגר.
בגדול מבחינת ההשקעה
הכספית בו היום ראה בו כסגור.
 

ירון כץ

New member
ומי מממן את מוזיאוני התחבורה הציבור

בגדול מבחינת ההשקעה
הכספית בו היום ראה בו כסגור.
ומי מממן את מוזיאוני התחבורה הציבור
ית בחו"ל בשנת 2001 ביקרתי בלונדון ושם ראיתי את המוזיאון לתחבורה ציבורית באזור הקובנט-גארדן והיו שם מספר אוטובוסים, קרונות רכבת וגם קטר או שניים, כולם בתוך מבנה סגור ומוגן מפגעי מזג-האוויר. בחוברת המוזיאון, צויין כי המוזיאון הנ"ל יהיה רק שלוחה של מוזיאון גדול בהרבה שבנייתו הולכת ונשלמת באזור של לונדון שנקרא אקטון-טאון, השוכן היכן שהוא בין מרכז לונדון לנמל התעופה הית'רו. מהיכן מגיע המימון למוזיאונים אלה? אולי ניתן ללמוד מהאנגלים משהו לפני שיהיה מאוחר מדי!
 

ירון כץ

New member
וחשוב לציין שחלק ניכר ממערך התחבורה

ומי מממן את מוזיאוני התחבורה הציבור
ית בחו"ל בשנת 2001 ביקרתי בלונדון ושם ראיתי את המוזיאון לתחבורה ציבורית באזור הקובנט-גארדן והיו שם מספר אוטובוסים, קרונות רכבת וגם קטר או שניים, כולם בתוך מבנה סגור ומוגן מפגעי מזג-האוויר. בחוברת המוזיאון, צויין כי המוזיאון הנ"ל יהיה רק שלוחה של מוזיאון גדול בהרבה שבנייתו הולכת ונשלמת באזור של לונדון שנקרא אקטון-טאון, השוכן היכן שהוא בין מרכז לונדון לנמל התעופה הית'רו. מהיכן מגיע המימון למוזיאונים אלה? אולי ניתן ללמוד מהאנגלים משהו לפני שיהיה מאוחר מדי!
וחשוב לציין שחלק ניכר ממערך התחבורה
הציבורית בלונדון הופרט בימיה של מרגרט ת'אצר כראש-ממשלת בריטניה ולא הולאם מחדש!
 
אולי כדאי שמשרד התחבורה

וחשוב לציין שחלק ניכר ממערך התחבורה
הציבורית בלונדון הופרט בימיה של מרגרט ת'אצר כראש-ממשלת בריטניה ולא הולאם מחדש!
אולי כדאי שמשרד התחבורה
יקח את זה על עצמו כמו שלמשרד הבטחון יש את מוזאוני צה"ל למיניהם
 
שיתוף בולט: חודשי חופשי משולב ת"א

ככל הנראה זה נכון מאוד. עכשיו:
אגד ודן משתפות פעולה במגוון תחומים כדי להגיע בסוף לאיחוד במטרה לשבור את השוק. האוטובוסים זהים כמעט, מכשירי הכירטוס זהים, ובקרוב יהיה מחשב אחד משותף לשני הגופים.
שיתוף בולט: חודשי חופשי משולב ת"א
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה