שאלה דחופה לגבי הזמנות מחו"ל

puppylove104104

New member
אבל מדובר רק בכמויות מסחריות, לא?

בכמויות שאפשר להגדיר אותן לשימוש אישי לא עושים בעיות, או שאני טועה? כי הרי מותר לעשות קניות - כל עוד זה נשאר בכמויות שניתן לקטלג אותן לשימוש אישי (למרות שזו בכל מקרה יכולה להיות בעיה לחלק מאיתנו - קונות בכמויות מסחריות לשימוש אישי
)
 
לא...כשאת באה פיזית יש מגבלה של 200 דולר

כל מה שמעבר נחשב יבוא 200 דולר כולל סיגריות+דיוטי פרי+וכל מה שתקני שם
 

ניצנץ1

New member
200 דולר דברים אישיים- לא כולל סיגריות, בשמים

ואלכוהול- לכל אלה יש מגבלות אחרות- של כמות, לא של מחיר, לא זוכרת כמה בדיוק על יין ואלכוהול אחר, אבל 2 פאקטים של סיגריות אל נספרות ב200 דולר, ואז מותר איזה שני דבר בישום, ואיזה בקבוק של אלכוהול " קשה" ואולי עוד שני יין.. אבל על בשמים ושתיה לא בטוחה- מה שכן בטוחה- זה מעבר ל 200 של דברים אישיים. לעולם אף אחד לא בדק בגדים, גם לא צעצועים, ציוד משרדי או כאלה- מחפשים דברי חשמל נטו, לפטופים במיוחד, מצלמות וכו..
 
תשמעו זה כל כך מסובך נשמע שאני כבר מוותרת../images/Emo13.gif

עשיתן כאן פרומושיין לקניות בארץ
 
או שתחכי למישהו שממריא לארה"ב

תרכשי המוני דברים יפיפיים ותשלחי לו למלון והוא יביא ארצה. כזה פשוט וכזה קל
...
 
אגב למקרה ש46 קילו נשמע הרבה...

סתם שתדעי ש2 מזוודות גדולות ריקות שוקלות 12 קילו(אם הן מהסוג הקל ביותר...) גינס שוקל 2 קילו........ואם לקחת 2? זו הסיבה שאני נוסעת לארהב ממש ערומה..........ומשננת לעצמי תמיד שאני לא נוסעת לדגמן!!
 

urbanika

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif שוקו את קורעת!

 
זה יפה לכתוב כזה דבר לאשה בסוף חודש תשעי?????

הולכת להוריד יגוני בהמבורגר.........זה מתחיל להיות הצאנס האחרון שלי.....
 
שאלה ממש אהבלית אבל איך ידעת מראש

שזה כבד מידי ? ואיך משקל כל-כך כבדש השתלם לך כספית לשלוח לעצמך ? אני כנראה לא אבין את זה
 
עושים חישוב...

דפים הם כבדים. נקודה. כל חבילה של קרדסטוק זה לפחות קילו, ושאר הדפים שוקלים אף הם. יודעים עם איזה משקל יצאת מהארץ ומחשבים כמה אפשר להוסיף. עדיף גם לשקול את המזוודה במלון יום-יומיים לפני הטיסה (כדי שיהיה זמן לארגן חלופה אחרת) כדי שלא תהיינה הפתעות בשדה התעופה. טיפ קטן:לרוב אין משקל בחדר בבית מלון - אבל בחדר הכושר בדרך כלל יש משקל... אני סחבתי את המזוודה כל פעם לחדר הכושר (וזה היה הכושר היחידי שעשיתי
) לגבי שיקולים כספיים אני משאירה את זה לעכבר שתסביר...
 

ניצנץ1

New member
אני עושה יותר פשוט- הרי אני יודעת עם כמה משקל

יצאתי- שוקלים את המטען לפני שאת עולה למטוס, נכון? ויש לי משקל אלקטרני חמוד וקטן- עד שני קילו- כבר שנים, אז אני לוקחת אותו איתי. ואת הדברים שאני קונה- לרוב הם שוקלים עד שני קילו, לא יותר, כי אני קטנה, אז גם בגד אצלי לא שוקל יותר. אז אני מחברת את הקניות ורואה לכמה הגעתי. אם עברתי בקטן- קילו שניים- לא אסון, שמים עוד קצת בתיק צד, ואם בגדול-הולכים כמו עכברית לדואר ושולחים כמה חבילות לעצמך- בסופו של דבר ובדוק- זה יותר זול ממשקל יתר של רוב חברות התעופה פרט לאחת- קונטיננטל- זו חברה שאם טסים איתה ניתן ב 25 דולר להגדיל כל מזוודה לעוד 12 קילו ולקנות עוד מזוודה שלמה של 35 קילו ב 75 דולר.. אבל מה? זו חברת תעופה מהיקרות שיש- רק פעמיים בחיי יצאה לי לטוס איתם- כי אני קודם כל מחפשת כרטיס זול ורק אחר כך חושבת על מטען עודף והבדלי כרטיסים הם במאות דולרים. אז אם בכל מקרה אתם טסים קונטיננטל- הרווח כולו שלכם.. וזה משתלם לשלוח לארץ לעצמך רק בדרך אחת- ארגז במחיר אחיד שניתן לדחוס בו נייר שטוח, ספרים ומדבקות- הוא לא גבוהה ולכן לא יתאים למשל למכונות חיתוך וכאלה. יש אומנם עוד ארגז במחיר זהה-37$- שיותר גבוהה, אבל יותר קטן, כבר אפילו נייר 20*20 לא נכנס בו. כעת הבנתי שיש ארגז אחר- יותר גדול, חדש, אבל עולה 49דולר משלוח- לא ברור עד כמה יותר שווה. יש רק לקחת בחשבון עוד כמה דברים: אם את בלי רכב- וחבילתך עם נייר שוקלת כמעט 10 קילו- היו לי כבר כאלה- לא ניתן פיזית לסחוב אותה לדואר- במיוחד אם דואר רחוק והוא באמת לא בכל פינה. שנית- את חייבת להבין את מילוי הטפסים כי בפעם הראשונה עמדתי 3 פעמים בתור כיוון שלא הצלחתי למלא את הטופס כמו שצריך. שלישית- יש בתי דאר שם שמקפידים על אי הדבקת סרטים על חבילות אלה במחיר קבוע- כי זה אסור- אז בפעמים הראשונות הדבקתי- הייתי חייבת להוריד ולמלא קופסה אחרת (היא חינמית), אבל תנסי לפרק חבילה באמצע בית דואר עם תור ענק , לרשום שוב את הכתובת, את הפתקים של מכס וכו- ותראי כמה זמן הלך לך על חסכון של כמה דולרים. אומנם מאז למדתי לקחת את הקופסאות לאחותי, למלא ולרשום כמו שצריך, אבל אם זו פעם ראשונה- הלך לך חצי יום על חבילה אחת משלוח.. כל זה מנסיון.. מאז שלחתי לעצמי אולי 40-50 חבילות כאלה עדיין היומקרים של פירוק ואריזה מחדש, סחיבה ברגל של 10 קילו בידיים ועוד ניסים- חבילות שהלכו לאיבוד(אז קיבלתי את הכסף מהדואר, אז מה? קודם בזבזתי יומיים בחיפושי מציאות.. ) בקיצור- אני כבר יכולה לכתוב ספר על נפלאות בתי דאר בארץ בעולם.. גם זה למשל שבתקופות מסויימות היה מחסור בארגזים מיוחדים למשלח במחיר אחיד- ואז את יכולה לקפוץ על רגל אחת- אין ארגז בדיוק כמו שצריך- לא תוכלי לשלוח את במחיר אחיד. לי לקח פעם 7!! בתי דואר ברדיוס של חצי ניו יורק על מנת לאתר ארגזים אלה- ואת חייבת רק אותם, לא משהו אחר. וגם אז נתנו לי בכבוד שני ארגזים בלבד- מכסת בן אדם אחד כשיש מחסור כללי.
 

ניצנץ1

New member
סלוטייפ חום או שקוף- אסור. קופסה זו

נדבקת בעצמה- וזה מה שמותר לפי חוקי הדואר. אם פקיד הדואר רציני..
 
אז ככה - תשובות במרוכז

אכן נסעתי מהארץ עם כלום בריבוע, מה שהיה קצת בעייה כי בסן פרנסיסקו היה חורף ובאנהיים כמעט קיץ... לקחתי מזוודה בינונית שהיתה חצי מלאה ואותה הכנסתי למזוודה גדולה שנסעה לשם ריקה לגמרי. איך ידעתי כמה שוקל - לאמא שלי יש משקל פלאים בגודל כלום שיש לו שתי ידיות - אחת שתולים על משהו ואז על השנייה תולים את מה שרוצים לשקול. תלינו את המשקל על המתקן תלייה בחדר במלון ואז היינו צריכות להרים את המזוודה (תזכרו - 20 קילו +-) כדי שהיא תהיה תלוייה באוויר - חתיכת בוג'רס.... ניצנץ - לגבי המשלוח בדואר - לא היה לנו אוטו, והלכנו ברגל, כמו ילדות טובות, עם החבילות ארוזות בתוך תיקי גב. זה (וכל ההליכות האחרות ברחבי אנהיים) היה הספורט שפיצה על ההתפנקות באוכל... את החבילות הריקות מצאנו בכל סניף שואר שנכנסנו אליו, קנינו סלוטייפ רחב ושקוף שלא הייתה איתו שום בעייה ואת הטפסים מילאנו מראש בחדש במלון. זו ממש לא היתה בעיה. לגבי המכס בארץ - מאחר שהמזוודות נסעו בנפרד מאיתנו, אל-על היו אלו ששיחררו אותם ולא הייתי צריכה להתלבט על אדום או ירוק.
 
למעלה