לדעתי
התשובה תלויה בשני דברים: 1. עד כמה הדו-מיניות שלו היא דומיננתית. 2. עד כמה זה מפריע לך. יכול להיות שהוא דו-מיני בעניין זמני של "התנסות", אבל אם הוא ייכנס לקשר רציני אז זה יעבור לו. ומצד שני, תחשבי אם מעבר לזה שזה קצת מוזר בהתחלה, זה מפריע לך בכלל. לי למשל אין שום בעיה להיות בקשר עם בחורה שנמשכת לבחורות נוספות. בשורה התחתונה - כיף לך איתו? אם כן, אז אין פה מה להתלבט בכלל.