שאלה דחופה דחופה

karinben

New member
שאלה דחופה דחופה

הכרתי מישהו חמוד מתוק מקסים אבל יש בעיה אחת הוא דו-מיני מה עושים - ממשיכים? מפסיקים קשר? אנא עזרתכם הדחופה ביותר
 

Barvazoom

New member
שאלה מוזרה בעיניי...

אם זה מפריע לך אז אל תמשיכי. את רוצה לדעת את הדיעה האישית של אנשים פה? סבבי. אבל אל תחליטי בעקבות זה... אני לא הייתי ממשיכה. אבל זו דעתי האישית בלבד. בהצלחה. :)
 

wolfv

New member
לדעתי

התשובה תלויה בשני דברים: 1. עד כמה הדו-מיניות שלו היא דומיננתית. 2. עד כמה זה מפריע לך. יכול להיות שהוא דו-מיני בעניין זמני של "התנסות", אבל אם הוא ייכנס לקשר רציני אז זה יעבור לו. ומצד שני, תחשבי אם מעבר לזה שזה קצת מוזר בהתחלה, זה מפריע לך בכלל. לי למשל אין שום בעיה להיות בקשר עם בחורה שנמשכת לבחורות נוספות. בשורה התחתונה - כיף לך איתו? אם כן, אז אין פה מה להתלבט בכלל.
 

karinben

New member
בהמשך..................

הוא טוען שזה לא ישתנה אצלו גם אם הוא יהיה עימי בקשר רציני שיוביל לחתונה במקביל מידי פעם הוא יהיה עם בחורים והוא כבר דו מיני מס' שנים.................
 

c o h e n 8

New member
אני חושב ש

זה אומר את הכל לא? אפילו אם כוונותיו אלייך הן טובות הן עדיין לא מושלמות בשבילך...למה שתהיי חייבת להעביר את עצמך דרך המסע עמוס דאגות שכזה?
 
למעלה