איך לעזאזל המשטרה הגיעה אל ההורים שלי בעקבות הודעה שכתבתי פה לא מזמן? מה, אין קצת פרטיות? אני לא מבינה את זה. אני כבר לא קטינה ואני אחראית למעשים שלי. אז למה הם התקשרו אליהם? למה? ועוד הקריאו להם את מה שכתבתי? תודה רבה למי שעשה את זה. באמת תודה. מניאקים!
השתמע שאת עלולה לפגוע בעצמך.קראה את זה הנהלת הפורומים,ופעלה,כפי שפעלה בכדי למנוע ממך לעשות את מה שהתכוונת,כנראה.זו תגובה שכיחה של הנהלת הפורומים בכל מקרה כזה,כך היא פועלת,וטוב שכך עשתה.