שאלה בASM

שאלה בASM

ביקשו ממני לכתוב תוכנית שמדפיסה את התו W על כל המסך צבע רקע אדום וצבע התו כחול. כתבתי את התוכנית המצורפת אבל היא לא עובדת כמו שצריך. יש לכתוב את התוכנית למעבד 8088 , ללא שימוש בפסיקות אלא בכתיבה ישירה למסך . (במסך יש 2000 תווים) 3E8 = 1000
 

voguemaster

New member
הערות

במסך אכן יש 2000 תווים, וכמו שידוע לך, כל תו מיוצג ע"י שני בתים, לכן מסך שלם, כבודו מונח במקומו כאשר הוא מיוצג ע"י 4000 בתים
נסה במקום 3E8 להשתמש ב-0FA0h. ד"א, יש דרך טובה יותר, וזו (מצטער, אבל אני לא יודע לעשות יישור לשמאל): mov ax, 04057h mov cx, 07D0h mov es, 0b800h xor di,di rep stosw אלי
 

voguemaster

New member
טעות בהודעה שלי

כשאמרתי שבדוגמא שלך צריך 0FA0h, צריך למעשה 07D0h. אלי
 
למעלה