שאלה ב visual basic

asafa14

New member
שאלה ב visual basic

מישהו עשה תוכנה שאפשר לשלוח הודעות sms או שיש לו את הקוד להביא לי? זה יתקבל בברכה תודה מראש אסף 14
 
למעלה