שאלה ב C
אני עובד בסביבת HP ויש לי שתי שאלות : 1. כיצד אני יכול לנקות את המסך ? האם יש פונקציה שעושה זו ? כרגע אני משתמש ב
אני עובד בסביבת HP ויש לי שתי שאלות : 1. כיצד אני יכול לנקות את המסך ? האם יש פונקציה שעושה זו ? כרגע אני משתמש ב
system ("clear");
2. אני מנסה לעבוד עם getchar כדי לבנות תפריט למשתמש - מישהו יכול לתת לי קוד שמציג תפריט למשתמש ומחכה לתגובה ? הבעיה שלי כרגע היא שלאחר הכנסת הבחירה הראשונה (ולאחריה enter) התוכנה לא מחכה לקלט נוסף ופשוט מריצה את כל שאר הקוד - מבלי לחכות ב getchar הבא.