שאלה ב C

Shikma 9

New member
שאלה ב C

אני עובד בסביבת HP ויש לי שתי שאלות : 1. כיצד אני יכול לנקות את המסך ? האם יש פונקציה שעושה זו ? כרגע אני משתמש ב
system ("clear");​
2. אני מנסה לעבוד עם getchar כדי לבנות תפריט למשתמש - מישהו יכול לתת לי קוד שמציג תפריט למשתמש ומחכה לתגובה ? הבעיה שלי כרגע היא שלאחר הכנסת הבחירה הראשונה (ולאחריה enter) התוכנה לא מחכה לקלט נוסף ופשוט מריצה את כל שאר הקוד - מבלי לחכות ב getchar הבא.
 

Zack DA

New member
לי זה נראה, שאתה מסתדר לבד דווקא

לא רע בכלל. עדיף שתפתור את זה לבד, אין לי בכלל ספק שאתה יכול די בקלות. זה לא יקדם אותך אם יגידו לך מה לעשות.
 

karmma

New member
לא מכיר ת HP

אבל האם יכול להיות שהמקש הנלחץ מחזיר קוד של 2 בייתים ולכן ה getchar השני מקבל את החצי השני וממשיך
 

MaorCS

New member
יש פיתרון פשוט מאוד..

האנטר שאתה מקיש נשאר בתוך מה שנקרא keyboard buffer וה- getchar הבא פשוט קורא אותו, וזה כאילו הקשת עוד פעם אנטר.. אז בין getchar ל- getchar תכתוב: flushall(); וזה ינקה את הקיבורד באפר וככה כולם יעבדו רצוף.
 
למעלה