שאלה בקשר לתכשירים של anna lotan

שאלה בקשר לתכשירים של anna lotan

קודם כל ברכות על הפורום החדש! כיום אני בן 20 ואני סובל כבר מספר שנים מאקנה קלה יחסית,כחלק משרותי הצבאי אני מתעסק בגריז ושמני מכונות,אני יודע שדבר זה מחמיר אקנה אבל אני משתדל למנוע מגע של הידיים בעור הפנים. בעברי השתמשתי במספר תכשירים(בנזקט 10%AC,ויטה-מרפין..) אבל אף אחד מהם לא נתן תוצאה טובה,אלא גרם לקצה מגולתי בפצעון שלווה בכאב מידי פעם. לפני מספר שבועות אמא שלי חזרה מהקוסמטיקאית שלה שהמליצה לה על התכשיר תרחיף יבוש Herbal Drying Lotion של חברת אנה לוטן.אני חייב לציין שאני מאוד מרוצה מהתכשיר הזה שעושה עבודה נפלאה ומייבש את הפצעים ביעילות רבה. הבעיה שלי היא שהתכשיר משאיר מעיין אבקה חומה על עור הפנים ודבר זה מונע ממני לשים את התכשיר לפני השינה בצבא, פשוט מחוסר נעימות. אני נכנסתי לאתר הבית של אנה לוטן וראיתי שם שני תכשירים האחד פרו-ויט Provit Cream Mask והשני פרוקאלם - משחה לטיפול נקודתי ProCalm ורציתי לדעת האם הם דומים לתרחיף הייבוש שאני משתמש בו והאם הם שקופים/נספגים בעור? או האם יש תכשירים דומים לתחריף הייבוש שהם שקופים/נספגים בעור?
 
תכשירי יבוש שקופים קיימים

כל השאלות המענינות אותך בקשר למוצרי ANNA LOTAN , יש להפנות לחברה שם תקבל את התשובה על שאלתך. קיימים מוצרים קוסמטיים שקופים לטיפול בפצעונים .
 
יעוץ מקצועי והתאמת תכשירים

בהדסה אופטימל בתל אביב תוכלי לקבל יעוץ מקצועי והתאמת תכשירים לפי מצב העור
 

nurii

New member
תבקש להביא לך מקוסמטיקאית:../images/Emo195.gif

אנוקס+רטינול של חב.הולילנד-מקוה שזה לא פרסומת-אבל גם נכתב על אנה לוטן כך שמקווה שזה בסדר.בהצלחה.אגב זה שקוף-אפשר לפחות עד 3 פעמים ביום.
 
למעלה