אני יודע שבאג ואופיס דיפו לא מוכנים לקבל את
המחשב בחזרה אחרי שבוצעה אקטיבציה למערכת. באופן מפתיע, באתר של אופיס דיפו הנושא לא רשום
מצד שני,זה כתוב בקטן מאוד בדף האחרון של עלוני הפרסום שמצורפים לעיתוני סוף השבוע (וניתנים להשגה גם בחנויות שלהם): "לא ניתן להחזיר מחשבים לאחר ביצוע אקטיבציה למערכת ההפלה שלהם".