שאלה בקשה

yaniv600

New member
שאלה בקשה

האם מישהו שרכש מחשב התקין עליו מערכת הפעלה ולאחר יומיים שלוש רוצה להחזיר אותו, האם ניתן?
 

יאיר B

New member
אני יודע שבאג ואופיס דיפו לא מוכנים לקבל את

המחשב בחזרה אחרי שבוצעה אקטיבציה למערכת. באופן מפתיע, באתר של אופיס דיפו הנושא לא רשום
מצד שני,זה כתוב בקטן מאוד בדף האחרון של עלוני הפרסום שמצורפים לעיתוני סוף השבוע (וניתנים להשגה גם בחנויות שלהם): "לא ניתן להחזיר מחשבים לאחר ביצוע אקטיבציה למערכת ההפלה שלהם".
 

kobi 23

New member
ככה זה אצל הרוב

אם לא בכל חנויות המחשבים. אולי אפשר לעשות למחשב RECOVERY כדי לעקוף את העניין הזה
 
למעלה