כל מילות הסלנג נשמעות מוזר. את המילה הזו שמעתי דווקא מאישה מדהימה -- ממש לא זולה, להפך, אישה משכמה ומעלה. אולי אני צריך לשאול את זה לאחר יום כיפור - אחרי שיחזרו כל האנשים "הזולים" בחזרה לפורום.
"בידיי אחרים זהו בדיל , ובידייך זהב טהור הופך ".... אז תלוי מי רואה או מחזיק את "הזול"... בכל מקרה , הפירוש של המילה "פטטה" = החלק הלבן והרך שיש בתוך הלחם ....
הבת שלי השנה פעם ראשונה נכנסה לגן כלומר הקטנה בת השלוש, ואת השם טליה אגב פעם ראשונה פגשתי כאן, לפני שבוע זה היה אני חושבת יום שלישי היא באה ואומרת לי "אמא אני רוצה להזמין את פטליה מהגן" ואני אומרת מי זו פטליה??? והיא עונה "אמא פטליה חברה טובה שלי חדשה" קיצר יום למחרת אני מגיעה לגן באה לגננת ושואלת אותה יש פטליה בגן..והגננת ככה מגרדת בראש וחושבת ואז אני אומרת לבת שלי קורל מי זו פטליה...ואז היא הולכת ואומרת לילדה פטליה בואי רגע תכירי את אמא שלי, והגננת אומרת לא פטליה טליה איזה מצחיק זה היה...שמעי זה שם מאוד מיוחד טליה, איך הגעת לניק הזה? יש לך ילדה בשם הזה? אגב מתוקה גמר חתימה טובה
אחרי למעלה משנתיים כאן תאמיני לי שאני יודע מה זו דאבה... חחחחחחח... איפה מייקי שצריכים אותו ? חחחחחחחחחחחחחח... ויש גם כאלו שטורפות גברים והן לא דאבות... חחחחחחחחחח...