אז איך אתה מסביר את זה
שאני מוצא את עצמי מטורטר כמו איזה טמבל מטלפון לטלפון, ב95% מהזמן אף אחד לא עונה, 3 פעמים ביקשתי שילחו לי את החומר הביתה ונאדה, שום דבר. כשבאמת הגעתי לשם, אין עם מי לדבר.....כולם יצאו לביקורות. לי נראה שרק באזור הדרום מתנהלת החגיגה הזאת. הדבר היחידי שהם יודעים לעשות בצורה יעילה זה לשלוח את דרישת התשלום בזמן.