שאלה בנושא השקפת עולם

nrmlsr

New member
שאלה בנושא השקפת עולם

שלום לכולם, כשגלשתי בפורום העוסק בנושאים רוחניים,לא אציין את שמו כי זה לא המקום לפרסום פורומים אחרים ו\או שמותיהם אלא אם מנהל הפורום יאשר לי לציין זאת בפרטים. כשציינתי שאני חוטא והבהרתי זאת באותו פורום משהי ענתה לי שאני לא חוטא ואמרה את המשפט: "מי הכניס לך לראש את השטויות האלה?" איך אסביר באותו פורום שאכן זה כך? אני הבהרתי שלשים את האדם במרכז זוהי רוחניות מזוייפת ולכן סירבתי לסמוך על עצמי כתגובה כי אני לא רציתי לשים את עצמי במרכז בנושא הדיון. אני מחכה לתשובתכם.
 
יבגני היקר:קרא מה כתבתי לך בתוכן

בס"ד כִּי אָדָם, אֵין צַדִּיק בָּאָרֶץ--אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה-טּוֹב, וְלֹא יֶחֱטָא.(קוהלת,פרק ז',פסוק כ'). ואומר גם ספר משלי,פרק כ"ד:טז כִּי שֶׁבַע, יִפּוֹל צַדִּיק וָקָם. ואתה יכול גם להוסיף מספר תהילים,מזמור,ח',פסוק ו':וַתְּחַסְּרֵהוּ מְּעַט, מֵאֱלֹהִים. מקווה שסייעתי בידך יבגני. שבוע טוב ומבורך.
 
בני אדם ממהרים לפסול

את האמת, באמרם שטויות על כל דבר שהם לא מבינים.
 
כאשר אינך יכול להסביר* דבר זה סימן שאתה בעצמך

לא מבינו! מכאן השאלה: כיצד אתה דבק בדבר שאינך מבינו? *בלהסביר אין הכוונה להביא ציטוטים מכאן ומשם כשם שענו לך כאן, אלא להסביר את תובנותיך על הנושא במילותיך אתה.
 
יש לדייק

זה לא שאתה לא מבין את הדבר לחלוטין, אתה מבין משהו ויכול להיות שאתה מבין את הדבר עד הסוף, אך עדיין הדבר לא היכה שורשים בך, עדיין אתה לא קיבלת התגלות אישית לגבי הדבר, ורק הגעת לידי הסכמה עם הדבר ששמעת אותו מאחרים(הגעת להסכמה הזאת כי חשת שזו האמת), אך אתה עצמך בתוכך עדיין לא משוכנע בכך לגמריי, ואתה אולי עדיין חוקר את העניין. צריך לתת לדברים שבאים מדבר ה', לשקוע בתוכנו, להגות בהם, לאכול אותם ולבחון אותם לאור הכתובים.
 

sha na na revol

New member
תשמע,

אני הרבה פעמים מודה בקיומם של אי אילו דברים שלא מושלמים בי, ואומרים לי 'למה אתה יורד על עצמך
', אבל בשבילי זה טבעי לדבר על החולשות שלי. תסביר את זה ככה, תדבר ללב של אנשים, ותגיד שאתה לא מתכוון רק לעצמך, אלא אתה נותן את עצמך כדוגמה, כי לכל אחד יש את הבעיות שלו, ה'טובים' הם אלה שמודים בהן. וכמובן שאם אתה נכנס לשיחה, תסביר איך אלוהים ממלא את הצורך הזה, של להשלים את מה ששבור בבן-האדם. ולשאלה 'מי הכניס לך את השטויות האלה לראש
', תלוי איך אתה הגעת למקום הזה, בד"כ זה לא אמור לבוא ממקום שכפו עלייך או הכתיבו לך, ואם כך, אף אחד לא הכניס לך את זה לראש, תסביר פשוט למה זה הגיוני ולא שטויות. בברכה, ניקי.
 
למעלה