שאלה בנושא דיסק קדמי

  • פותח הנושא dbug
  • פורסם בתאריך

dbug

New member
שאלה בנושא דיסק קדמי

השאלה היא כזו:יש לי קטמ 620 1996 עם שני סטים אחד שטח ואחד סופרמוטו,אני רוצה להתקין בסט של הסופרמוטו דיסק 320 מ"מ מבלי לפגוע ביכולת המהירה להחליף בין שני הסטים לפי הצורך.השאלות הם כאלה: 1.איזה דיסק מומלץ ומתאים לשים כולל המתאם?( מה לגבי מחירים ) 2. האם המתאם מסרבל את נושא החלפת הסטים? 3. ואים משהו מכיר את הסט של מוטו מסטר: supermoto street kit שבאתר של mxsouth והאם הוא יתאים עם המתאם? 5. כל רעיון יתקבל בברכה. תודה!! במידה ומישהו ירצה להתקשר בנוסף דן. טלפון: 052361580 .
 

medwow

New member
איזה 620? EGS או SC?

אם מדובר על EGS אז הדיסק המקורי הוא 300 מ"מ (לפחות זה כך ב 97). להחליף מ 300 ל 320 נראה לי קצת מיותר מה גם שהרבה יותר קשה למצוא מתאמים לדיסק. בשישי הייתי בשחר אופנועים על מנת לחפש דיסק+מתאם וחיפשנו בקטלוגים של BRAKING ו MOTOMASTER ואיין. כל זה רלוונטי אך ורק ל EGS.
 

r929

New member
לKTM יש

אבל הדיסק הוא "חצי" צף והקליפר עדין מה שהיה לך. אם יש לך דיסק 300 - פשוט תשאיר אותו. אם יש לך כסף - תקנה את הסט של MOTOMASTER ותקנה גם MC וצינור בלם שתהיה מערכת קומפלט, שאתה יכול להסיר ולהרכיב ללא הצורך להחליף את הקליפר או למלא נוזל בכל החלפה. אני עובד עם שני סטים של גלגלים על כל אחד דיסק אחד 280 ואחד 320 ההחלפה מחייבת פירוק המתאם , והרכבה של הקליפר ללא ניתוק של הצינור (ללא צורך בניקוז). היום אם היתי עושה את זה שוב ?? לא בטוח, אני חושב שהיתי מחכה עוד קצת והולך על האופציה השניה.
 

medwow

New member
דיסק 300 מ"מ

מכיוון שהאופנוע שלי מצוייד בדיסק מקורי 300 מ"מ והחלפה של הדיסק ל320 + מתאם ככל הנראה מיותרת, איזה נקודות אחרות אפשר לשפר במערכת הבלימה? ומה סדר גודל העלויות.
 

45degrees

New member
קליפר 4 בוכנות היא התשובה הברורה.

קליפר 2 בוכנות הוא מוגבל בעוצמה. קליפרים 4 בוכנות - בד"כ הם מתאימים רק לדיסקים 320 מ"מ - כך שתתחייב החלפה של הדיסק. דיסק צף מלא יעבוד הרבה יותר טוב מה"חצי צף" המקורי של KTM. לגבי החלפה בין הסטים - הכי טוב זה 2 מערכות בלימה קומפלט וסגורות כפי שהציע R929. זה הפתרון שהגעתי אליו לבסוף אחרי החלפות מרובות בין המערכות. למה זה הפתרון הכי טוב? כי גם ככה קליפר 4 בוכנות מצריך MC אחר. ואז כל מה שנשאר להוסיף הוא צינור בלימה ויש 2 מערכות קומפלט. קליפר 4 בוכנות יותר בעיות חדשות - אסור שיגע בשפיצים מצידו הפנימי.
 

שחרלרט

New member
שים 320

כי כשתתחיל לתת גזים ,עם צמיגים נורמלים,אתה תבשל את הדיסק. יש דיסק במחיר טוב ומתאם אני אעשה לך.תשאל את הג'ינג'י איזה שיפור הוא קיבל אחרי אותו שינוי.
 

45degrees

New member
בשינוי מ 300 ל 320

נותר שטח דיסק שאינו נלפת על ידי הרפידות? יש כזה שטח במעבר מדיסק 260 ל 320 (די ברור למה). יש כזה שטח במעבר מ 300 ל 320?
 

שחרלרט

New member
זה תלוי בקליפר.

קליפר שתי בוכנות מכסה שטח פנים קטן יותר לעומת ארבע בוכנות(ראה לפי הרפידות).
 

45degrees

New member
זה ברור. השאלה שלי היא האם

הקליפר המותקן על הKTM בעלי דיסק 300 מ"מ, שונה מהקליפר המותקן על אלה עם דיסק 260 מ"מ.
 

שחרלרט

New member
קנה.ואת שלו נעתיק בשבילך.

אבל רק בשבילך
 
למעלה