10nircohen
New member
שאלה בנוגע ל-GAME PASS
כשראיתי משחק בניו זילנד , העלה בפניי לראשונה חבר אמריקאי את האפשרות לראות משחקים דרך ה-PASS באתר ה-NFL. ניסיתי להיכנס דרך האתר אבל לא הבנתי בדיוק איך זה עובד. אז כמה שאלות קטנות : 1. כמה עולה מנוי לעונה שלמה? (כלומר לראות איזה משחק שאני רוצה מתי שאני רוצה) 2. האם אני יכול לקנות חבילה רק של קבוצה אחת? אם כן - מה העלות? 3. מתי אפשר להתחיל לרכוש את הפאס לעונה הבאה? (כי עכשיו יש רק את הפלייאוף) 4. האם צריך חיבורים מיוחדים מהמחשב לטלווזייה לראות את המשחקים באיכות HD? ואם מישהו יספק לי בכלל הסבר כללי על העניין (כי באנגלית לא הבנתי הכל) - אני מאוד אשמח... תודה מראש לעונים
כשראיתי משחק בניו זילנד , העלה בפניי לראשונה חבר אמריקאי את האפשרות לראות משחקים דרך ה-PASS באתר ה-NFL. ניסיתי להיכנס דרך האתר אבל לא הבנתי בדיוק איך זה עובד. אז כמה שאלות קטנות : 1. כמה עולה מנוי לעונה שלמה? (כלומר לראות איזה משחק שאני רוצה מתי שאני רוצה) 2. האם אני יכול לקנות חבילה רק של קבוצה אחת? אם כן - מה העלות? 3. מתי אפשר להתחיל לרכוש את הפאס לעונה הבאה? (כי עכשיו יש רק את הפלייאוף) 4. האם צריך חיבורים מיוחדים מהמחשב לטלווזייה לראות את המשחקים באיכות HD? ואם מישהו יספק לי בכלל הסבר כללי על העניין (כי באנגלית לא הבנתי הכל) - אני מאוד אשמח... תודה מראש לעונים