שאלה בנוגע לקעקועים

BloodyRose

New member
שאלה בנוגע לקעקועים

האם תעשו קעקוע למרות שהוא "נדוש"? האם מידת המקוריות שלו תהיה פקטור בהחלטה אם לקעקע אותו או לא? עד כמה זה ישפיע עליכם, או שתקעקעו אותו בגלל שאתם אוהבים אותו, בלי קשר למספר האנשים שהתהדרו בו? הרבה אומרים לי על הורד שהוא נדוש, ולכל בן אדם חמישי בערך יש קעקוע של ורד (אבל סוזן וגה שרה על זה בשיר Marlene on the Wall, היא אומרת משהו על בחורה with a rose tattoo), אבל לי זה לא היה אכפת. זה הורד הארור (ע"ע הכינוי שלי) שלי. לא אכפת לי לכמה אנשים יש אותו. הוא שלי. זה הציור בו התאהבתי ברגע שראיתי אותו. מה איתכם? עד כמה זה ישפיע עליכם?
 

yellow cheese

New member
אני אעשה מה שאני אוהבת :)

מבלי להתחשב בעובדה ש"לחצי עולם יש" :) כי סה"כ, כל אחד מרגיש שהקעקוע שלו מקורי, כי הוא עליו
חיחי
 

kiticat

New member
כשאני אעשה

את הקעקוע שלי תהיה לו משמעות עמוקה ומיוחדת לגביי- וברגע שאני אראה אותו יהיה קליק. אז לא, לא מזיז לי בגרוש עד כמה הוא נדוש.
 

MaddyD

New member
אממ

התשובה די פשוטה, אני נגד קעקועים מחוברות פלאש. זה אצלי פשוט טאבו. אבל נגיד לפי הדוגמא שהצעת, ורד. הולכים למקעקע, ואפשר לשבת איתו ולעצב דוגמא יחודית רק לך. כמובן שלא חסרים ורדים בכל הוורסיות בכל מיני ספרים וכו'. הנקודה שאפילו בדבר הכי פשוט, כמו קעקוע של מלאך. אפשר להכניס פן אמנותי ופן אישי ומיוחד, בלי דאגה שזה יהיה נדוש.
 

MaddyD

New member
לדעתי?

מאוד. קעקוע זה רגש. ונדוש זה לא מרגש סותר .
 

BloodyRose

New member
מצד שני

קעקוע זה דבר מאוד אישי ואינדוידואלי. יכול להיות שורד (לדוגמא) בשבילי, מסמל דבר אחר בשביל אדם אחר. אתה עושה קעקוע בשביל עצמך, כי אתה אוהב אותו. אני חושבת שקעקוע זה דבר שבכלל לא צריך להיות מושפע מהחברה. לא לחיוב ולא לשלילה. בעיני, אם תלך לעשות קעקוע כי לכולם יש אותו, ואם תלך לעשות קעקוע בגלל שלאף אחד אין אותו, זה אותו דבר. אתה מתחשב בחברה יותר מרצונך. האם קעקוע לא צריך להיות דבר אישי שלא מושפע מהחברה שמסביבך?
 

MaddyD

New member
נכון

בגלל זה, אני בעד עיצוב אישי. לא משנה איך אני אנסה להסביר את עצמי, או לנמק. לראות אותה דוגמא, בדיוק, של הקעקוע שלי על מישהו אחר. פשוט תעשה לי רע, ותגרור אותי לא מרצוני למכון לעשות קאבר, או איכשהו לייחד עוד יותר. קעקוע הוא אכן אישי. ועיצוב אישי זאת פשוט ההשקפה של היחודיות שאני מחפשת. כנראה המניעים שלך לעשיית קעקוע שונים. ושוב, אני לא עושה קעקוע בגלל שלאף אחד אין, אני מחפשת קעקוע, שישקף אותי. אך עם זאת! שלאף אחד אין.
 

Lucid Star

New member
תחשבי על זה -

אני לא רוצה לעשות הכללות, אבל הרבה אנשים עושים קעקועים מהסיבה היחידה של רצון להתבלט משאר בני האדם, ככה שאם עושים קעקוע שלעוד אנשים יש זה קצת מפספס את הפואנטה...
 

m.n

New member
בעיקרון

אני מפחדת שאם הקעקוע שלי יהיה נדוש לי יימאס ממנו מהר מאוד! אני רציתי מאוד עין מיצרית על הכתף מקדימה (כמו שיש למירי בוהדנה) אבל ראיתי אותו כבר על חצי מדינה והחלטתי שאני לא רוצה להיות "סתם עוד אחת עם קעקוע" אני רוצה קעקוע ייחודי שאנשים יסתכלו ויגידו "וואו אחלה רעיון!" בגלל זה אני עושה קעקוע שהוא יהיה ר-ק שלי ייחודי לי ויאפיין אותי ויסמל אותי ורק אותי!
 

Rivendell

New member
אני אעשה מה שיפה בעיני, כי מי שצריך

לחיות עם זה אח"כ זו אני
בסה"כ, זה הגוף שלי ואני זו שצריכה להסתכל על זה. בעקרון, רצוי שתהיה לקעקוע משמעות בשבילי, אבל אני גם חושבת קדימה. אולי זה כי אני כבר בגיל שבו חושבים ככה
אני כן מנסה לחשוב על משהו שבגיל 40 עדיין ייראה לי בסדר, ולכן אני לא אעשה למשל חד קרן, כי אני בספק רב אם בגיל 40 חדי קרן עדיין ייראו לי להיט. גם ככה הם נראים לי הרבה פחות משגעים מבגיל 15. נכון לעכשיו, מצאתי את מה שאני רוצה לקעקע, ועכשיו זה עניין של לחכות לחורף!
 

Angel of Sin

New member
לפי דעתי

אין כזה דבר נדוש בקעקוע, כי גם אם יש אותו לחצי מדינה לכל אחד יכולה להיות סיבה שונה לעשות אותו, כמו שלי, מצאתי אותו באחד שיטוטי בנט וזה פשוט משך לי את העין בצורה מטורפת. אני חושב שגם את הקעקועים הבאים שלי אני אעשה מאהבה ולא ממחשבה שהוא ייחודי ולאף אחד אחר אין אותו. אבל ראסמי, עיצוב אישי שעציבת/עיצבו לך יכול להיות הרבה יותר נחמד.
 

דנטל

New member
חייבת להתחבר לקעקוע

ופחות מתחברת לנדושים, כי יש לי נטיה לא להתחבר לדברים נדושים - לא פרחים, לא לבבות, לא קולה. הקעקוע הראשון שלי הוא יחסית נדוש ואני גם פחות אוהבת אותו מאשר את השאר. את הקעקוע שיש לי על פרק היד אין לאף אחד ולעולם לא יהיה לאף אחד. את הקעקוע על הגב הוצאתי מהציור של החתול על השקיות של איזבל. גם את זה אני מתארת לעצמי שלאף אחד אין. אותיות סיניות יש למלא אנשים וגם לי. לא יודעת בקשר לקעקוע של הרגל, אבל אני במילא פחות אוהבת אותו כי אני כבר לא מתחברת לציור עצמו. בכל מקרה, מעדיפה בגדול קעקועים לא נדושים.
 
למעלה