שאלה במיוחד לבנות

בלבלה

New member
חבר שלי מתעצבן עליי שאני יוזמת יותר

מדי. כל מה שאת צריכה לעשות זה כשאתם שוכבים על המיטה מול הטלויזיה או משהו להתחיל ללטף אותו, לגעת בו וכל מה שעולה לך בראש לאט לאט הוא ישתף פעולה וזה יהיה קלי קלות. בהצלחה.
 
חברה שלי גם ככה לא יוזמת...

אבל למדתי לקחת את זה בקלות .. נגיד אנחנו נפגשים אז אנחנו מדברים ולא מתנשקים ולא כלום אז זה יכול להיות שעות עד שיקרה משהו עם אני לא יוזם ואני מת לנשיקה אבל אני אומר למה שאני יתן שהיא תיתן לי קודם פעם אחת וסעעמוק ערס ואני בסוף.. לי נראה שאתם לא מכירים מספיק זמן ואת עוד מתביישת ממנו אז לאט לאט טייק איט איזי..
 
חח לא הבנת אותי נכון

אין לי בעיה לנשק אותו חח אני כולי עולה עליו ואונסת אותו אבל דיברתי על דברים כמו לרדת לו וכאלה שהוא צריך ליזום את זה לרמוז לי וכאלה ואני בחיים לא יעשה את זה לבד.. יש מבין? ואני לא מתביישת ממש לא :) כנראה לי הבנת אותי נכון..
 
כמה זמן את מושכת את זה :)

היי :) אני יודע שזה מאד פוגע באגו של בת שהיא תיזום משהו ולגבר "לא בא", ומסכנה י' שלי, שזה קורה לי איתי המון כי היא יוזמת 24/7... אבל זה חבר שלך שאת אוהבת אותו (מתי כבר הסקס?! :) ), ולכן את בטוח מכירה אותו טוב מספיק כדי לדעת מתי הוא מתחיל קצת להרגיש חרמן, ואז ליזום. למשל אם הוא רואה ערוץ האופנה בשכיבה על הספה ומלטף את עצמו או משהו, אז כנראה שזה זמן טוב ליזום :) או להיכנס לו למקלחת באמצע ולרדת לו בזרם :) (לא, עלי זה לא עובד, אבל יש כל מיני בנים...) העיקר שיהיה המון המון בהצלחה :) פפ
 
אני אומר הזמן יעשה את שלו יש מבין??

את אומרת שאת רוצה אותו והכל אבל הוא צריך להיות זה שיוזם חח מכפת לו אני לא מבין ואם את אומרת שאת אונסת אותו אז מה הוא מתלונן סעמוקק! תקפצי עליו תורידי לו בגדים ו....
 
למעלה