הרי כן יש! אז מדוע את אומרת שאין? מתביישת בקונפוז? קונפוז(נעלב...) נ.ב-רק לא מקווה...כל הפצלוחות משתינות שם! עדיף להיטהר איתי במיקלחת לא? ובלי טפו..על תריקי עלי
לכבוד חזרתו של קונפוז לכבוד זה שנהייתי כחולה בפתאומיות קיבלתי אישור מיוחד השמפניה על חשבון הבית היום תהנו (רק בלי גרפסים למסך) מיכאלה ששוב בזבזה את הכסף של סופטי (אחזיר לך בחמש שורות)