שאלה בידע כללי?

KONFUZ

New member
שאלה בידע כללי?

איפה אריה? איפה סופטי? איפה שאר הפסיכיאטרים?
 
בהשתלמות באילת..

אתה יודע.. הם מאלה שאוהבים לרדת לאילת. פסי (רוצה שיקראו לאיזו עיר דרומית על שמה!)
 

KONFUZ

New member
השתלמות?

אני מעדיף ``לרדת באיזור תל אביב`` קרוב לבית! ו..פוסי אני יכול לקרוא לאיזה משהו על שמך?
 
בודאי שבטח שברור!!

אני מבקשת להיות נוכחת בטקס הסרת הלוט. מוכנה להמיר את השימוש במספריים לשימוש בבקבוק שמפניה.. כמו אצל הימאים u know ;-)
 

KONFUZ

New member
יש בעיה פוסיל`ה

אני רוצה שאת תיהי הלוט.. עם ההסרה אני כבר אסתדר ;-) קונפוז(רץ לההתבשם ולהתמרק לקראת הטקס)
 
חס וחלילה חס ושלום!!

למה שיחשבו ככה? לא עלינו! טפו טפו! אנשים ישרי דרך אנחנו. בעלי מוסר. אין בינינו כלום. שום דבר. לעיתים אפילו לא אוויר. פוסי (קובעת תור למקווה להיטהר)
 

KONFUZ

New member
אני המום!

הרי כן יש! אז מדוע את אומרת שאין? מתביישת בקונפוז? קונפוז(נעלב...) נ.ב-רק לא מקווה...כל הפצלוחות משתינות שם! עדיף להיטהר איתי במיקלחת לא? ובלי טפו..על תריקי עלי
 
לא פסי - היום השמפניה OTH

לכבוד חזרתו של קונפוז לכבוד זה שנהייתי כחולה בפתאומיות קיבלתי אישור מיוחד השמפניה על חשבון הבית היום תהנו (רק בלי גרפסים למסך) מיכאלה ששוב בזבזה את הכסף של סופטי (אחזיר לך בחמש שורות)
 
למעלה