שאלה בהלכה

B O N B O N Y

New member
שאלה בהלכה

אם אני רק מוצץ ולא נחדר זה גם נחשב משכב זכור או יותר קל ?
 
אחזור על דברי ‏...‏ ‏

לעניות דעתי השפלה :‏ כל העניין של משכב זכר זאת אומרת חיבוק נשיקה מציצה ירידה לא משנה מה כל האיסור הזה הוא בגלל שיהיה שם בטוח שז"ל אז תראה אם נראה לך שתמצוץ בלי להוציא לבטלה לך או לו אז בפשט`ס לכאוירה נראה שמותר ! אבל :‏ מאוד קשה לי להאמין שתמצוץ בלי שבסופ יצא שם איזה עבירהה אשמח אם תעדכן אאותנו אם אתה מסוגל לעשות איסורים כנ"ל בלי ז"ל....‏ ‏
 

concealed

New member
לא נכון.

שפיכת זרע לבטלה ומשכב זכר הם איסורים שונים. הראשון הוא דרבנן והשני דאורייתא, ואין קשר ביניהם - הראשון הוא בשפיכה עצמה (כל עוד היא לא לתוך איבר מין נשי) והשני הוא בחדירה, גם ללא שפיכה. בנוסף לא ניתן (כמו שניסית בשרשור אחר) להעמיד את איסור שז"ל על איסור רצח. מבחינה הלכתית גם מדובר באיסורים מסוגים שונים לחלוטין (שוב דרבנן, דאורייתא) וגם אין שום רצח בשז"ל - תאי זרע אינם נחשבים חיים, לא לפי ההלכה ולא לפי שום אמת מידה (מה גם שהם מתחדשים כל תקופה קצרה של כמה ימים אעל"ט, כמו תאי עור, דם וכו'). לשאלת השואל - מציצה אינה משכב זכר. שפיכה במציצה היא שז"ל, אבל היא אסורה דרבנן ולענ"ד יש מקום להקל באנוס על היצר (עדיף שיעבור כאן מאשר לעבור משכב זכר). מצד שני יחסים אינטימיים שכוללים אוראלי יכולים להתדרדר בקלות לאנאלי, אז צריך לשים לב.
 

ספר ריק

New member
../images/Emo32.gif

לא משנה כמה פעמים רצופות האדם יאונן-תמיד יישאר זרע בגוף. כיצד זה???
 

ספר ריק

New member
אבל מאיפה?

הוא הרי לא משתמש בחמצן בשביל זה...צריך איזה חומר/ים לייצור הזרע. ואחרי שמייצרים ומייצרים ופולטים ופולטים, החומר צריך להגמר...לא?
 
יש תאי גזע באשכים שמתחלקים כל הזמן

אאל"ט, כאשר תא גזע מתחלק לשניים , תא אחד ממשיך להתמיין לתא זרע בוגר והתא השני נשאר תא גזע שימשיך להתחלק עוד שנים רבות . זה כמו תאי גזע במוח העצם שיוצרים גם כדוריות דם אדומות , גם תאי חיסון לבנים וכו' ולנו אין שום בעיה לתרום דם או מוח עצם כי זה מתחדש.
 
אבקש רשות להגיב בעניין...‏ ‏

יש מדרש שאומר אין בן דוד בא עד שיכלו נשמות שבגופ זאת אומרת עד שיפסיק להיות זרע בגופ או עד שיפסיק להיות זרע פעיל בגופ כאילו זרע שיכול להוליד ילדים.‏ אז משמע שזה נגמר מתי שהוא ‏.‏ אני ממליץ לגמור את הזרע על ילדים ולא סתם לבטלה ‏.‏ חבל אחר כך תבוא להתחתן ולא יהיה ילדים.‏ אשמח מאוד באם יביעו עלי דעה מוסיפה או דיעה חלוקה.‏ גוט שבעס....‏ ‏
 
אפשר לספור תאי זרע אצל גברים

בגילים שונים. ואכן זה נעשה כשמאות מתנדבים בני 55 עד 79 תרמו פליטת זרע שלהם. המחקר מדד את נפח הנוזל, את מספר הזרעונים, את כושר תנועתם ואת פגימות הזרעונים. אין שום קשר לאוננות . הזרע לא נגמר, כפי שהרוק בפה לא נגמר. כל הזמן נוצר חדש, אבל הכמות והאיכות פוחתת עם הגיל. בכל אופן ההבדל ניכר רק אחרי גיל חמישים.. אבל גם איש בן 70 יכול לעשות ילדים - בקלות. למה לחפש מדרש כשיש מחקר ברור ומדויק בנושא? RESULTS: Older men had lower semen volume (mean semen volume 1.8 versus 3.2 ml; P < 0.0001) and total sperm output (median 74 versus 206 million sperm per ejaculate; P < 0.0001), whereas sperm density (median 64 versus 73 million sperm/ml; P = 0.12) was non-significantly decreased. Older men had more abnormal sperm morphology with decreasing numbers of normal forms (mean 14% versus 25%; P < 0.0001) and reduced vitality (mean 51% versus 80%; P < 0.0001), as well as increased numbers of cytoplasmic droplets (median 1 versus 0; P < 0.0001) and sperm tail abnormalities (30% versus 17%; P < 0.0001). Sperm head or neck abnormalities were no different between the groups.
 
האיסןר מדאורייתא הוא ברור...

/tapuzforum/images/Emo27.gifזה משכב זכור שהוא החדירה כמכחולבשפפרת. יתר האקטים המיניים לדעתי אין להם כל קשר למשכב זכור והם, בעצם השז"ל איסור דרבנן. המציצה, נישוק וחיבוק, לטיפה וכו` אין בהם איסור דאורייתא. לכן תמיד טענתי שכזוג גברים חיים יחד או נפגשים במקום דיסקרטי הסכוי שיהיו ביניהם אקטים מיניים הוא קלוש ביותר. בסך כל הגוף שלנו מבקש לספק את יצריו וקשה לעמוד בזה. אלא אם אתה מתנזר לחלוטין עסוק מרבית היום ויש לך יראת ה` חזקה וטהורה (ופה באה הסכמתי עם ספר ריק שניתן לעמוד בזה)
 
למעלה