שאלה איפור גבר

YAN305

New member
שאלה איפור גבר

היי,
אני גבר.. מתאפר בצורה מאוד קלילה (כרגע שם רול און מייק אפ של GARINER ופודרה מייק-אפ של MAC)

חשוב לי לשמור על מראה "טבעי", הבעיה שיש לי עור יחסית שומני, ומאוד מהר הפנים שלי מבריקות.

הטיפים היחידים שראיתי הם לשים כמה סוגים של מוצרים או כמה שכבות - אבל חשוב לי לשמור על קלילות ומראה טבעי.

האם יש פתרון אחר?

תודה מראש.
 
מייקאפ מינרלי יתן מראה מאוד טבעי

פודרה אנטי שיין של עפרה גם כן יכולה לתת לך מענה מעולה לזה
 

MacabreDoll

New member
תעשה לך הרגל להסתובב עם דפי בלוט!

אלה דפים שסופחים את השומניות מהעור מבלי לפגוע באיפור, קיימים כאלה ב10 ש"ח בסופר פארם של לייף ויש גם יותר יקרים של מאק שסיידו וכן הלאה
 

קוֹבּ

New member
מנסיון, מצטרף להמלצה על דפי בלוט

קרם לחות, studio fix powder בהטמעה לתוך העור ודפי בלוט במהלך היום שסופחים את השומן אבל לא מורידים את הכיסוי.
הייתי מוותר על המייק אפ, הוא מעמיס ונוזל והסטודיו פיקס מכסה מספיק בשביל המראה הטבעי שאתה מחפש.
 

memee2

New member
חשוב גם לשמור על שגרת טיפוח מתאימה

סבון פנים לעור שמן וקרם לחות על בסיס מים ולא שמן.
 
למעלה