שאלה איפור גבר
היי,
אני גבר.. מתאפר בצורה מאוד קלילה (כרגע שם רול און מייק אפ של GARINER ופודרה מייק-אפ של MAC)
חשוב לי לשמור על מראה "טבעי", הבעיה שיש לי עור יחסית שומני, ומאוד מהר הפנים שלי מבריקות.
הטיפים היחידים שראיתי הם לשים כמה סוגים של מוצרים או כמה שכבות - אבל חשוב לי לשמור על קלילות ומראה טבעי.
האם יש פתרון אחר?
תודה מראש.
היי,
אני גבר.. מתאפר בצורה מאוד קלילה (כרגע שם רול און מייק אפ של GARINER ופודרה מייק-אפ של MAC)
חשוב לי לשמור על מראה "טבעי", הבעיה שיש לי עור יחסית שומני, ומאוד מהר הפנים שלי מבריקות.
הטיפים היחידים שראיתי הם לשים כמה סוגים של מוצרים או כמה שכבות - אבל חשוב לי לשמור על קלילות ומראה טבעי.
האם יש פתרון אחר?
תודה מראש.