כנסי:
הגלאם הוא סגנון מאוד סוריאילסטי, סגנון נוצץ, בוהק וצעקני. מצד אחד הוא מפגין סוג של מחאה על דבר לא ברור, ומצד שני הוא יוצא מגדר הנחה של "המציאות"- את מבינה לאן אני חותר? הלהקות הראשונות אומנם נראו מטופשות, אך הם היו הבסיס של הכול, מהם הכול התחיל! אין בררה הם פשוט התחיל בדך אימבציליות את תחושת התודעה...- הגלאם הוא בעצם לקיחת התודעה ולהפוך את אותו תחושה, להפוך אותה למחשבתית יותר, דבר שיצור סגנון לוואי למשהו לא נודע.... משהו שהוא חילופי או אמיתי! הגלאם הביא לאובולציה משלו, יצר תפיסה נפשית ומחושית משלו. את הגלאם משקף בעיקר הקטע האומנותי, והתיאטרלי, הקטע "החדש", דיויד בואי לקח את אותם אלמנטים צעד אחד קדימה, ויצר מסגרת משלו. הגלאם הביא מכלול של התנהגות, צורת ביטוי לא אופיינית, צורה שעוד לא נשמע או נראתה!! הגלאם הביא פרודקט של דרמתיות מוכתבת ומוחשית, תוך כדי הם הביאו אנושיות אמיתית, הגלאם כסגנון "חובי"- מחביא את המסרים שלו, דבר שאולי נראה כבדיחה, או שטות, הוא בעצם דבר משמעותי ודו כיוני, דבר בעל עוצמה מתמשכת, אחרי זה בא שלב "התפיסה", בא שלב ההכרה וההרגשה, מעין סוג של תפסיה רוחנית ומנטלית... הגלאם בא לתת "הצהרה"(הדבר מתבטא בעיקר אצל בואי), בואי העלה את הסגנון בכמה וכמה רמות, הוא הביא את האלמנטים- איך נקרא להם- נקרא להם: " "אפלים", "מעורפלים", "הלוא נודע"- אך תוך אינטרגרציה- הכוונה תוך סתירה של הדברים - הכול בשביל להביא רגשות, תחושות בצורה סמויה ומוחבאות.! שאמרת טאבו- זה נכון מאוד, כל אותם סימולציות למינהם, הרעיון ההצגתי, התרחשויות סביב "הזהות המינית", "דו מיניות" גבר שלובש בבגדי נשים, האיפור המוגזם, וכל אותם היבטים ומחשבות שנלוו לזה היו בהחלט סוג של איסור- תוך כדי החרפה, אותה תקופה הייתה תקופה קפדנית, לא לשכוח את "המתינות המינית"- כך שזה היה מעין פריצת דרך, דרך מוסעפת, הן של המציאות, והן של החיים, אבל הם כולם תוצר אחד גדול, תוצר של כתיבה, מחשבה, רגש, הופעה, אופנה, לבוש, הרגשה, שירה וכדומה..... מה שמוביל אותי לחלוקה הבאה: הגלאם מתאים ל2 סוגים: הסוג האמנותי, התיאטרלי. הסוג המחשבתי, ההשפקתי, הפילוסופי, והרעיוני. כל ההנ"ל זה בעצם "דרך חיים" והרצון לשחחר ולשתף! אותו דרך חיים מצד אחד יכול להיות "מזעזע, אך גם עמוק" מה שמוביל להקצנה, ההקצנה המוחשית. הגלאם התחיל מדבר מסוים, אותם להקות שאולי נראות טיפשיות הביאו לאותו זרם שנקרא גלאם, בסופו של דבר הכול מתחבר לפאזל אחד גדול מה שהביא לייצרת הסגנון "האמיתי" של הגלאם. חשוב לציין שהגלאם נכשל באצרות הברית- בגלל אותה הקצנה.! לו ריד אשר היה חבר טוב של בואי הושפע ממנו מאוד(לא ישירות, אבל הושפע )-וראוי לציין שריד שילב גלאם בסגונו. הוא בעצם עשה המרה משלו לגלאם.. הסגנון רובו מסמתך על "תדמית", הוא הובל ע"י רוקסי מויוזק, ואיתם באים סלייד טי רקס, ניצוצות וכיוצא בזאת, ואתם להקות, הם הביאו את האימביציה. זה היה מובע הן בנוסח הן במראה... הוא ביטה סוג של בריחה מהמציאות, סגנון שמבטא אישיות.. אותה אישיות מובעות בעיקר ע"י ההופעה דבר שמסמל את האימרות שלהם... סגנון רבוגני , ססגוני, גלאמר כמו שהוא נקרא. חשוב לציין שוב שבואי לקח צעד אחד קדימה "החלפת דמוית" הקטע התקשורתי וכדומה... חשוב גם לציין שבהתחלה הבינו שהצורה הטובה ביותר להעביר את המסר היא בהופעה ולאו דווקר בכתיבה!