רשמים מהופעת הפלויד ב-live 8

  • פותח הנושא ShikS
  • פורסם בתאריך

c a m e r o n

New member
מישהו יודע מה היה הרייטינג

של ערוץ 10 לאורך הלייב8 בכלל ובאיחוד בפרט?
 

סלע 1

New member
ב-ynet התפרסם כבר דיווח

בקישור למטה. הרייטינג הגיע לשיא בזמן ההופעה של מדונה: 9.3%. עד ההופעה של פ.פ, הרייטינג ירד ל-7.8%, כניראה בגלל השעה המאוחרת. בכל מקרה, ערוץ 10 יצאו מורווחים בגדול. אני לא חושב ש-24 היה מביא להם רייטינג יותר טוב מזה.
 

itaikuskus

New member
ההופעה של פינק פלויד

הייתה בשבילי 20 דקות של עור ברווז. אני בחיים לא חשבתי שwish you were here שכל פעם שאני שומע אותו מושר מפי ילדי צופים עם יותר מידי שיער, מנוגן בחוסר טעם ובזייפנות, אני מחזיק ממנו יותר ויותר קיטץ', יעשה לי כזה עור ברווז, לראות את ווטרס וגילמור שרים ביחד על אותה במה, אחת הצמרמורות הגדולות והממושכות שהיו לי. גם הייתה הופעה מעולה כשלעצמה. פה ושם היו פספוסים (בעיקר של מייסון), אבל בתמונה הכללית, זה כאילו הם לא הלכו. ווטרס יצא גדול, גילמור שמן, ורייט קיבל פחות מדי זמן מסך (נראה לי הם חשבו שהוא חלק מנגני הליווי). הופעות אחרות שנהניתי מהם: פול מקרטני (הוא ניגן את helter skelter שאני מאוד אוהב, שיר פחות מוכר של הביטלס שיש אומרים שפתח את הדלת להבי מטאל, ומאוד הפתיע אותי שהוא ניגן את זה). הביצוע ל-drive my car עם ג'ורג' מייקל היה מצוין. המי-הייתי בוחר שיר אחר במקום who are you... אולי can't explaing או anyway anyhow anywhere אבל החבר'ה נתנו הופעה מעולה. חבל שגם ג'ון הלך לעולמו... דוראן דוראן מאוד הצחיקו אותי, רובי ויליאמס חסר טעם, גרין דיי מעפנים שניגנו רק דברים חדשים, סטינג ניגן שיר של הפוליס שאשכרה בסדר, מדונה גדולה (like a prayer), בריאן וילסון הפגין מופע מעורר רחמים, ונראה כאילו אחריו מגלגלים אותו חזרה אל בית האבות, וכל מי ששכחתי כנראה לא ממש שווה התייחסות. פינק פלויד עשו לי טוב על הלב, פעם נוספת.
 

נימרודל

New member
האושר הבלתי נדלה!!!

אני צפיתי בזה עם לחוחית קטנה בעיניים. התרגשתי כל-כך... פשוט חברה שלי שממש אוהבת אותם, ואני ישבנו בפה פעור וחיוך עצום פרוש על הפנים.... כל-כך מדהים. הלוואי ויהיה איחוד רציני יותר. (למרות שאם זה יקרה אני אחטוף התקף לב ויצטרכו לפנות אותי לבית-חולים. אבל זה לא משנה....
)
 
למעלה