אבא של נעם
New member
רק רציתי שתדעו:
בימים האחרונים אני מעלה ביקורות קשות מאוד בפני הנהלת הפורומים על הפרסומות הבוטות בעלות התוכן המיני שקופצות לנו על המסך. בעיני זה דוחה, מיותר ופוגע. מסתבר שאיני לבד בעניין הזה: מנהלי פורומים אחרים הצטרפו לביקורת, ובפורום משוב (שזה המקום ליצירת קשר בין הגולשים להנהלת הפורומים) הועלו הרבה הודעות של גולשים בענין הזה. אם למישהו מכם יש עניין להביע דעתו בסוגיה זו, הוא מוזמן להעלות כל דבר בפורום משוב. אחת הטענות שלי היא שכמנהל פורום יש לי אחריות כלפי הגולשים הצעירים והוריהם, בין היתר לעשות מה שניתן כדי לא לחשוף אותם לזבל הזה. כיוון שכך, מצאתי לנכון גם לספר לכולכם על העניין. זה הכל, אפשר להמשיך לאסוף...
בימים האחרונים אני מעלה ביקורות קשות מאוד בפני הנהלת הפורומים על הפרסומות הבוטות בעלות התוכן המיני שקופצות לנו על המסך. בעיני זה דוחה, מיותר ופוגע. מסתבר שאיני לבד בעניין הזה: מנהלי פורומים אחרים הצטרפו לביקורת, ובפורום משוב (שזה המקום ליצירת קשר בין הגולשים להנהלת הפורומים) הועלו הרבה הודעות של גולשים בענין הזה. אם למישהו מכם יש עניין להביע דעתו בסוגיה זו, הוא מוזמן להעלות כל דבר בפורום משוב. אחת הטענות שלי היא שכמנהל פורום יש לי אחריות כלפי הגולשים הצעירים והוריהם, בין היתר לעשות מה שניתן כדי לא לחשוף אותם לזבל הזה. כיוון שכך, מצאתי לנכון גם לספר לכולכם על העניין. זה הכל, אפשר להמשיך לאסוף...