רק רציתי לספר ש..

noise factory

New member
רק רציתי לספר ש..

Infected Mushroom-Dancing with kadafi 10 ומשהו דקות של הלחנים הכי יפים ששמעתי בחיים שלי
 

Stoned Junglist

New member
אכן

קטע ממש יפה, חוץ מהסוף שבא קטע עם הצלו או מה שזה לא. קטע סגנון מזרחי ערבי כזה. ואז פתאום שזה נגמר יש מין מלודיה דפוקה ולא קשורה, ואז זה איך שהוא משתפר לקצת הסוף, אם הם היו מעיפים את הקטע הזה שבא בדקה : 7:55 עד 08:30, אבל כמו שכולנו יודעים אין טראק מושלם. עדיין טראק מעולה! הקטע שמה לפני הקטע בדקה 7:55 , עם הסגנון הערבי פשוט קטע גאוני:) בטח לא כולם יסכימו אבל אני נהנה מזה כל פעם מחדש.
 

DorDassa

New member
עוד קטע שכמעט בסגנון..

לא יודע אם זה אותו סגנון כל-כך אבל תנסה את Jorg On Mushroom - The Massanger קטע אדיר.. לא משהו חורט וכאלה.... פשוט טראק מושלם!
 
למעלה