רק עכשיו שמתי לב

רק עכשיו שמתי לב

שבסדרה המקורית (בזכות השידורים החוזרים בערוץ 23) שני בנים של חברי 'הגששים' יושבים זה לצד זה בכיתה - אורי בנאי ואיתמר פוליאקוב
 
היו שם כמה ניצבים מעניינים

דורית לב ארי האלמונית דאז הופיעה בחלק מהפרקים כדמות מאוד משנית שאף אחד לא שם לב אליה, והיום היא מצליחה יותר מכולם. הייתה תקופה שמדי פעם הופיעו תלמידים בכיתה לפרק אחד, אחת מהם הייתה אמונה צבי לשם שהכרנו מאוחר יותר במעורב ירושלמי כמיכל (שם היא פגשה שוב את ירון מוטולה). בפרק שהיא שיחקה הייתה פשלה - השם של הדמות שלה היה שירה, ודנה ברגר קראה לה אמונה בטעות ולא ערכו את זה.

ליאור כלפון הופיע בפרקים האחרונים כתלמיד י"א, זה היה לפני שהוא פרץ לחיינו בקומדי סטור, ואת החברה שלו שיחקה מיכל קפטה שלאחר מכן שיחקה בלחיי האהבה. עודד מנשה שיחק את אח של אביב, הוא היה כבר דיי ידוע אז מה שהיה קצת מוזר. עידו מוסרי שיחק את אח של תומר, זה היה אחד מתפקידי המשחק הראשונים שלו (עוד לפני עידן צעירי ת"א). ריטה שוקרון שיחקה את אמא של גלי, נראה שהשחקנית הזאת מלוהקת קבוע למשבצת של "אמא של" ומצליחה לבלוט כל פעם. באותו פרק הופיע גם חיים צ'ינוביץ, שתפקד כחבר של וייצמן שיצא לתקופה קצרה עם גלי.

אלון נוימן הגיח בתקופת דין, כחבר עבריין שלו. זו הייתה התקופה בה הכירו אותו בעיקר מהפרסומת של יטבתה. וכמובן - אי אפשר לשכוח את שרון אלכסנדר, הנשיקה הראשונה של נגה...
 

ללי 27

New member
חח נכון מלהקים אותה לתפקיד האימא של...

והיה גם עודד מנשה ומיכל קפטה (ששיחקה גם בלחיי האהבה בתפקיד גלית), ודינה לימון ששיחקה את אימא של אלון והופיעה ב"לגעת באושר"
 
וגם את עודד מנשה כתבתי


והייתה גם רוזינה קמבוס שהיא שחקנית מוכרת ששיחקה את אמא של עומר. ליהוק לא הכי טוב לדעתי כי הן לא נראות כמו אמא ובת וגם לא נתפסות ככאלו.

גם אבי פניני הופיע בתפקיד אורח בסוף הסדרה בתור אבא של מיכל.
 
נזכרתי בעוד שחקן די משני משם

ניר שלמון, שהיה אחד מכוכבי 'רמת אביב ג'' - הוא היה גם ב'עניין של זמן', לקראת הסוף.
 
נכון, והייתה עוד מישהי

שרון הכהן, שמוכרת גם כדודה לולה מאלכס חולה אהבה וגם כורדה מעניין של זמן (גם שם הייתה אהובתו של אלכס), הגיחה בפרק אחד על תקן סקסולוגית שהגיעה לייעץ בביה"ס.
 
נכון שקצת הפרזתי

אבל הכיוון שלי היה שהיא הייתה שם ניצבת, אפילו לא נתנו לה תפקיד משמעותי ותראו איפה היא היום ואיפה חלק מהכוכבים הראשיים - מה שרון חזיז ודנה ברגר עשו אחרי הסדרה חוץ מלנסות להיות זמרות? מי זכר מי זה מוש בן בסט עד הקאמבק? אסתי ירושלמי מה עשתה? אישית אני גם חושבת שדנה ברגר הוכיחה כישורי משחק מזעזעים בסדרה המקורית (בסדרה החדשה היא דווקא הייתה סבבה).

כשכתבתי את זה פרחו מראשי איילת זורר, שי קפון, תומש וירון מוטולה (נו טוב, גם אורי גוטליב) ובכלל לא לקחתי בחשבון את אביב שנהיה מי שהוא במקביל להרצת הסדרה.
 

פיגאודה

New member
וואו איך את זוכרת

איזה כיף שאת זוכרת הכול

ליאור כלפון גם היה בסדרה...ממש פרח מזכרוני...
ואת עודד מנשה אני זוכרת, ממש כיף להיזכר, זה היה כבר שהוא היה כוכב בערוץ הילדים , לא
 
אכן

בגלל זה היה מוזר לראות אותו שם, וגם השם שלו בסדרה היה עודד. גם דני שטג הופיע בכמה פרקים, הוא שיחק את אח של אלון - נראה לי שהוא היה יחסית אלמוני אז.

ו-יש עוד מישהו ידוע ששיחק כניצב, איך יכולתי לשכוח את חנן לדרמן... היה מצחיק לראות אותו מהצד שמתי שכבר נתנו לו להגיד משהו זה היה משפט סתמי לגמרי.
 
סטנדפיסט שהיה אחד מחברי פלטפוס

הוא בתשובה לפני כעשור ודיי נעלם מעולם הבידור, למרות שמגיח פה ושם, פחות בסטנדאפ ויותר בענייני דת, אבל כמי שצפתה בו מקרוב יותר מפעם אחת אני יכולה להעיד שעדיין יש לו את זה והוא הורס מצחוק.
 
למעלה