רק יומיים חלפו - וכבר רואים בית....

גוליגל

New member
האמת? מעורר קנאה ../images/Emo13.gif

גם אנחנו התחלנו לבנות ממש עכשיו (ביקורת מהנדס על הטפסנות ליסודות נערכה היום
), בשיטה הקונבנציונלית, ונראה לי שהבית שלנו מתאים יופי לאיטונג-טק... (קווים ישרים, שני מפלסים בלבד, וחשיבות רבה לנקיון הקווים בבניה). אם היינו יודעים על זה לפני חצי שנה אולי הכל היה נראה אחרת. נדחיק
.
 

מאגר

New member
לכל המקטרגים לגבי השיטה הזו

ובכן השיטה הזו היא שיטה נהדרת לאחר הגמר לפני הטיח לא תראו את החריצים זה הכל יראה יחידה אחת שלמה. היתרונות של השיטה היא המהירות שבה ניתן לבנות. בית כזה אפשר לבנות תוך 6 עד 8 שודחים מוכן למגורים. הבית מבודד מחום וקור ומרעשים. זו ניקראת בניה מתקדמת ולא כל הקארווילות למנהן. כל הכבוד ובהצלחה
 

THE UNDER TAKER

New member
אין כאן שום יתרון במהירות הבניה

בניה מעטפת מבלוקים, רגילים / פומיס / איטונג . לוקחת בדיוק יום אחד לקומה . כך שאם זה לקח יומיים אז הבניה הזו איטית יותר ב 100% . אם יש שינויים אז זה לא נעשה מיידית וזה יקח הרבה יותר זמן מבניה עם בלוקים . בנית קירות זה השלב הכי מהיר בבניה ולזרז אותו כביכול לא נותן כלום בסך הכל הכללי של הבניה .
 

איריסג

New member
נו, באמת חיכיתי לתגובות המפרגנות שלך

א. מעולם לא אמרתי (ואם היית קורה את השירשור כולו היית מבין את זה) שזו שיטה יותר מהירה משמעותית מהבניה הקונבנציונאלית. 8 חודשים לבית גמור זה בגבול הסביר גם בבניהי קונבנציונאלית. אין פה שום ויכוח. ועדיין - במקרה שלנו - יהיה שלד גמור ושלם (כולל תקרות וקירות פנים) - עומד תוך כשבועיים, אולי פחות. למיטב הבנתי - זה יותר מהר מהבניה הרגילה. אבל כאמור - המהירות פה היא בכלל לא העניין. יש לשיטה הזו הרבה מאד יתרונות שלא קשורים במהירות שלה.
 

THE UNDER TAKER

New member
אני יכול רק לאחל לך שלא תתקלי באנשים שימשכו

לך את הזמן בבניה , כי יש להם עבודות אחרות או כל סיבה אחרת , ושלא יעשו מהחוזה שלך איתם נייר טואלט ולבנתיים הבניה מתעכבת.
 

msvnk

New member
אתה מדבר שטויות

לא בונים קומה שלמה ביום בבנייה קונבנציונאלית. מה עם יציקת עמודים ? יציקת חגורות ?
 

THE UNDER TAKER

New member
באיטונג טק - כאשר האלמנטים לרוחב יש

עמודים והם ממתכת , אם שיטת בניה זו לא מבטלת את הצורך בטיח אין בה שום יתרון על בניה קונבנציונלית . יציקת היסודות, קורות הקשר, הרצפה ,הממ"ד ,התקרה ומעקה הגג היא קונבנציונלית לחלוטין וזה מה שגוזל את רוב הזמן ולא הקירות . אלו הם גם גשרי הקור כך שחסימת הקירות בלבד היא לא מספקת , מה גם שבבתי קרקע יש הרבה פתחים שמבטלים כמעט לחלוטין את יעילות הבידוד של הקירות , יש גם את שיטת הבית הלבן של איטונג שהיא הרבה יותר גמישה לשינויים והיא עדיפה לדעתי על איטונג טק .
 

msvnk

New member
אני גם הייתי בונה קונבנציונאלית, אבל

כל מה שאתה אומר עכשיו בכלל לא קשור ולא רלוונטי. אתה אמרת משהו מסויים שהוא מאוד לא נכון ואני תיקנתי אותך. אתה אמרת שבבנייה קונבנציונאלית מסיימים קומה ביום וזה רחוק מלהיות נכון. קיר בלוקים קונבנציונאלי לוקח לבנות הרבה יותר זמן מאשר בשיטה שהיא בונה בה (לא איטונג טק). זה שהרווח בזמן בסופו של דבר הוא שולי ביחס לכל הבנייה יכול להיות. אבל להגיד להגיד שבבנייה קונבנציונאלית לוקח לבנות קומה פי שניים מהר יותר זה שטות מוחלטת.
 

THE UNDER TAKER

New member
אם תסתכל היטב בתמונות תראה שהמעטפת לא ממש

גמורה, יש עוד מה לעשות שם, כולל מחיצות פנים . בשיטה הזו שעובדים בה עם מנוף צמוד אי אפשר לזרז את התהליך ( אלא אם תביא עוד מנוף שזה הזוי ) לעומת זה בנו לידי בית קרקע עם בלוקים רגילים 200 מ"ר 3 מפלסים , ב - 10 ימי עבודה . ללא גג בטון אבל עם גיבלים גדולים לגג רעפים . בשיטה הזו של איטונג טק האופקית או האנכית אם תכניס שינוי במיקום חלון למשל אז הזמן כבר לא יהיה קצר כלל . גם אני בחנתי את השיטה הזו הרבה לפני איריס ההחלטה היתה שאם זה לא חוסך לי טיח אז עדיף בניה רגילה . בברו ר שערכתי אז התברר שאין קבלניים רבים שעובדים בשיטה הזו והמחירים שלהם בהתאם . תכלס בניתי את השלד שלי 240 מ"ר ב 320000 ש"ח וזה לא הבית האחרון שאני בונה לעצמי , יש עוד תוספת של 40 מ"ר לבית הנוכחי ועוד מגרש של הילדה שלי שצריך לבנות עליו .
 

איריסג

New member
כרגיל - אתה בטוח שאתה יודע הכל. אבל אתה לא.

אין עמודי מתכת. גם כאשר חלק מהאלמנטים לרוחב. כל האלמנטים מוצמדים בעזרת דבק מיוחד. הרצפה יכולה להיות יצוקה - כמו אצלנו - או רצפת לו"חדים שמגיעים יצוקים מראש. כנ"ל התיקרה - זו לא תקרת יציקה אלא לוחות בטון שיצוקים מראש ומנוף מניח אותם בכמה שעות. שיטת הבניה הזו מבטלת ועוד איך את הצורך בטיח. פרט לטיח חוץ (או כל חיפוי חוץ אחר שאני בוחרת ) בתוך הבית אין טיח שחור בכלל - פרט לאמבטיות. יש הדבקה של לוחות גבס - וקירות הפנים עשויים לבני שקע-תקע של איטונג - ללא צורך במלט ביניהם. עדיף לקרוא ולהחכים - לפני שמפריחים פה כל מיני אמירות שאין בינהן לבין המציאות דבר וחצי דבר.
 

THE UNDER TAKER

New member
../images/Emo6.gif עכשיו זה נשמע ממש טיפשי

( עמודי מתכת יש בשיטה של בטרום או איטונג טק שבה כל האלמנטים לרוחב , לא אמרתי שזה המצב אצלך .) בלוחות גבס אפשר לצפות כל סוג של קיר , אני לא אשקיע 1,200,000 ש"ח בכדי שיהיו לי קירות גבס בבית טיח חוץ צריך גם צריך או כל ציפוי אחר, כך שאין חדש תחת השמש . אין כל יתרון לשיטה הזו על הקונבנציונלית , פרט לכך שמקירות גבס אנשים בורחים כמו מאש . אני עצמי לא מפחד מגבס אבל השוק ישראלי כן . פרט לסיבוך הלוגיסטי אין כאן שום יתרון אפילו על שיטת הבית הלבן של איטונג עצמם .
 

איריסג

New member
טוב, זה לנהל איתך דו שיח של חרשים.

אתה בטוח שרק השיטות שלך טובות ועדיפות. תישאר בעמדה שלך - ואני אשאר עם הבית שלי ושלום על ישראל.
 

THE UNDER TAKER

New member
הרוב לא בוחר בשיטה שלך , עובדה פשוטה

ומנסיון השיטה הקונבנציונלית גם עובדת טוב , כל השיטות האחרות לא תופסות בבנית בתי קרקע, כך בנוי השוק הישראלי אני עצמי מחפש שיטה אחרת אבל זה לא איטונג טק על הורסיות שלה .
 

איריסג

New member
השיטה" שלי" במתכונת הנוכחית שלה

קיימת בארץ רק שלוש - ארבע שנים, ולכן ברור ש"הרוב" עוד לא בונים ככה. אבל תראה את התגובות פה בשירשור ותבין שכנראה יש כבר יותר פתיחות לזה. מצד שני - כאמור, לנהל איתך דו שיח זה משהו בלתי אפשרי - כך שבאמת חבל על האנרגיות. תבנה בפומיס, תבנה בבטון, תבנה איך שאתה רוצה.יחסית למישהוא שמתהדר בזה שהוא בעד בניה ירוקה יותר - אתה די מקובע ולא מוכן להבין את היתרונות הסביבתיים של השיטה הזו , אבל זו באמת כבר הבעיה שלך. שיהיה לך שבוע טוב.
 

ברבי28

New member
פתאום ... השיטה הזו ממש קוסמת ...

ומהנ עם אופציה לחלונות כיס ? ניתן לבצע בשיטה הזו ? נישות בולטות ?
 
למעלה