רק בישראל יחזור? לעונה חדשה?? אולי שידורים חוזרים??
S Sweet Angel 22 New member 18/8/05 #2 ../images/Emo185.gifאממ לא ממש נראה לי... ממש לא נראה לי.. אבל מי אני.. יכול להיות, מתישהו.. אני מחכה לרגע הזה ואמשיך לחכות למרות שאני ממש ממש ממש ממש לא בטוחה שהוא יגיע, או יותר נכון אני בטוחה שהוא לא יגיע..
../images/Emo185.gifאממ לא ממש נראה לי... ממש לא נראה לי.. אבל מי אני.. יכול להיות, מתישהו.. אני מחכה לרגע הזה ואמשיך לחכות למרות שאני ממש ממש ממש ממש לא בטוחה שהוא יגיע, או יותר נכון אני בטוחה שהוא לא יגיע..
L limors2 Well-known member 19/8/05 #5 נצל"ש: ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo54.gif ועוד פעם השרשור הזה הרג אותי
נצל"ש: ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo54.gif ועוד פעם השרשור הזה הרג אותי
S Sweet Angel 22 New member 19/8/05 #6 ../images/Emo185.gif אני זוכרת את זה ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif