רק אצל רגב - סגירת הקו לירושלים עקב הפגנה חרדית ! כרגיל ההגיון הפוך.

Ccyclist

Well-known member

לא תיגבור ברכבת שלישית על חשבון קו כרמיאל שממילא אינו פועל בשעות השיא באיילון, לא שוברים כמו שהיה בימי פתיחת הקו, לא תיגבור סדרנים ופרסום על אמצעים משלימים למקרה עומס כמו אוטובוסים מהתחנה המרכזית בת"א או מסופי 2000 וההגנה.

ראו עומס אפשרי והחליטו לסגור את תחנת הרכבת ירושלים נבון !

זו קיבולת של 4,000 נוסעים בשעה שמשרד החלם יצטרך למצוא להם בין 80 ל 66 אוטובוסים!

זו כמובן אותה השרה שצימצמה תדירויות בחצי בקורונה כשהיה מותר להסיע רק 25 - 30 נוסעים באוטובוס.

ועידכון: חסמו גם את כביש 1 ! תשמרו חמישי !
 
נערך לאחרונה ב:

לא תיגבור ברכבת שלישית על חשבון קו כרמיאל שממילא אינו פועל בשעות השיא באיילון, לא שוברים כמו שהיה בימי פתיחת הקו, לא תיגבור סדרנים ופרסום על אמצעים משלימים למקרה עומס כמו אוטובוסים מהתחנה המרכזית בת"א או מסופי 2000 וההגנה.

ראו עומס אפשרי והחליטו לסגור את תחנת הרכבת ירושלים נבון !

זו קיבולת של 4,000 נוסעים בשעה שמשרד החלם יצטרך למצוא להם בין 80 ל 66 אוטובוסים!

זו כמובן אותה השרה שצימצמה תדירויות בחצי בקורונה כשהיה מותר להסיע רק 25 - 30 נוסעים באוטובוס.

ועידכון: חסמו גם את כביש 1 ! תשמרו חמישי !
מריח לי כסת"ח למקרה של אסון מירון 2. יפתחו אם תהיה "הנחיה בכתב מהמשטרה".
 

הנוסע הצפוני

Well-known member
לא תיגבור ברכבת שלישית על חשבון קו כרמיאל שממילא אינו פועל בשעות השיא באיילון, לא שוברים כמו שהיה בימי פתיחת הקו, לא תיגבור סדרנים ופרסום על אמצעים משלימים למקרה עומס כמו אוטובוסים מהתחנה המרכזית בת"א או מסופי 2000 וההגנה.
אז היום תושבי ירושלים הרגישו כמו תושבי הגליל בזמן סגירת תחנת כרמיאל במבצע ל''ג בעומר. תתנחם בזה שלא סגרו את תחנות תל אביב רק למקרה ש........
זו קיבולת של 4,000 נוסעים בשעה שמשרד החלם יצטרך למצוא להם בין 80 ל 66 אוטובוסים!
אל תדאג, משרד התחבורה לא מתכוון למצוא לאף אחד פתרון של 80 אוטובוסים. מי שיצליח להתסדר עם טרמפ סבבה, מי שלא לא מעניין

ובנימה רצינית, לפי התמונות של מה שהלך היום....זה עומס ששום תגבור לא יכול להתמודד איתו. אולי עשו נכון שפשוט סגרו את הברז כדי שנוספים לא יוכלו להגיע
חבל שזה כמובן על חשבון הנוסעים הרגילים שצריכים להגיע לעבודה וסידורים אחרים.
 

מנכל אחד

Well-known member

לא תיגבור ברכבת שלישית על חשבון קו כרמיאל שממילא אינו פועל בשעות השיא באיילון, לא שוברים כמו שהיה בימי פתיחת הקו, לא תיגבור סדרנים ופרסום על אמצעים משלימים למקרה עומס כמו אוטובוסים מהתחנה המרכזית בת"א או מסופי 2000 וההגנה.

ראו עומס אפשרי והחליטו לסגור את תחנת הרכבת ירושלים נבון !

זו קיבולת של 4,000 נוסעים בשעה שמשרד החלם יצטרך למצוא להם בין 80 ל 66 אוטובוסים!

זו כמובן אותה השרה שצימצמה תדירויות בחצי בקורונה כשהיה מותר להסיע רק 25 - 30 נוסעים באוטובוס.

ועידכון: חסמו גם את כביש 1 ! תשמרו חמישי !
ההודעה על סגירת הרכבת, וגם החסימה של כביש 1 היא החלטה של המשטרה
כי אנחנו מדינה דמוקרטית, ולכולם מותר להפגין, אבל זה לא סותר שאפשר גם למנוע מציבור מסויים את האפשרות להגיע.

כפי שהיה צפוי מראש, כמובן שבפועל הרכבת פעלה עד שעה יותר מאוחרת, במקביל להודעת הסגירה, הרכבת גם העלתה לאתר לו"ז מתוגבר.

בערך בשעה 16:15 ולמרות שבאתר ובמוקד המידע טענו שתחנת נבון סגורה, התחנה חזרה לפעול.
השערים הכרטוס נפתחו, והרכבות יצאו בשיטת נדחסים ויוצאים.
סדרנים עמדו ברציפים, ווידאו שהרכבות דחוסות היטב, כל אנשים דחוסים בעמידה, והרכבות יצאו לדרך ללא לו"ז.
אין לי מידע מדוייק כמה רכבות יצאו, לטענת נוסעים יצאה רכבת כל עשר דקות.
מה שבטוח מנצלים בשוטף את כל הקיבולת של התשתית הזאת שהושקעו בה סכומי עתק.
 
ההודעה על סגירת הרכבת, וגם החסימה של כביש 1 היא החלטה של המשטרה
כי אנחנו מדינה דמוקרטית, ולכולם מותר להפגין, אבל זה לא סותר שאפשר גם למנוע מציבור מסויים את האפשרות להגיע.

כפי שהיה צפוי מראש, כמובן שבפועל הרכבת פעלה עד שעה יותר מאוחרת, במקביל להודעת הסגירה, הרכבת גם העלתה לאתר לו"ז מתוגבר.

בערך בשעה 16:15 ולמרות שבאתר ובמוקד המידע טענו שתחנת נבון סגורה, התחנה חזרה לפעול.
השערים הכרטוס נפתחו, והרכבות יצאו בשיטת נדחסים ויוצאים.
סדרנים עמדו ברציפים, ווידאו שהרכבות דחוסות היטב, כל אנשים דחוסים בעמידה, והרכבות יצאו לדרך ללא לו"ז.
אין לי מידע מדוייק כמה רכבות יצאו, לטענת נוסעים יצאה רכבת כל עשר דקות.
מה שבטוח מנצלים בשוטף את כל הקיבולת של התשתית הזאת שהושקעו בה סכומי עתק.
אכן תשתית שהושקעה בה סכומי עתק יש לנצל במלואה לרווחת כלל הציבור
 

מנכל אחד

Well-known member
אכן תשתית שהושקעה בה סכומי עתק יש לנצל במלואה לרווחת כלל הציבור
חוץ מזה שכתבת דבר שאיננו הגיוני, כי יש מגבלת קיבולת ולא ניתן להשתמש מעבר לקיבולת הקיימת, וגם אי אפשר לחלק את הקיבלות לפי סוג האנשים, ואין בזה גם היגיון גם אם זה היה אפשרי,

נראה גם שבכלל לא הבנת את מה שכתבתי

כתבתי שמסתבר שאפשר להפעיל תדירות יותר גבוה של רכבות, ולמרות שמסתבר שזה אפשרי וגם יש ביקוש, הם לא עושים זאת.
 

Ccyclist

Well-known member
חוץ מזה שכתבת דבר שאיננו הגיוני, כי יש מגבלת קיבולת ולא ניתן להשתמש מעבר לקיבולת הקיימת, וגם אי אפשר לחלק את הקיבלות לפי סוג האנשים, ואין בזה גם היגיון גם אם זה היה אפשרי,

נראה גם שבכלל לא הבנת את מה שכתבתי

כתבתי שמסתבר שאפשר להפעיל תדירות יותר גבוה של רכבות, ולמרות שמסתבר שזה אפשרי וגם יש ביקוש, הם לא עושים זאת.

חחח. פעם בשבוע הם בוחרים להתעלם מהביקוש. ברוך הבא למועדון.
 

Ccyclist

Well-known member
ההודעה על סגירת הרכבת, וגם החסימה של כביש 1 היא החלטה של המשטרה
כי אנחנו מדינה דמוקרטית, ולכולם מותר להפגין, אבל זה לא סותר שאפשר גם למנוע מציבור מסויים את האפשרות להגיע.

כפי שהיה צפוי מראש, כמובן שבפועל הרכבת פעלה עד שעה יותר מאוחרת, במקביל להודעת הסגירה, הרכבת גם העלתה לאתר לו"ז מתוגבר.

בערך בשעה 16:15 ולמרות שבאתר ובמוקד המידע טענו שתחנת נבון סגורה, התחנה חזרה לפעול.
השערים הכרטוס נפתחו, והרכבות יצאו בשיטת נדחסים ויוצאים.
סדרנים עמדו ברציפים, ווידאו שהרכבות דחוסות היטב, כל אנשים דחוסים בעמידה, והרכבות יצאו לדרך ללא לו"ז.
אין לי מידע מדוייק כמה רכבות יצאו, לטענת נוסעים יצאה רכבת כל עשר דקות.
מה שבטוח מנצלים בשוטף את כל הקיבולת של התשתית הזאת שהושקעו בה סכומי עתק.

אני גר במדינה שבה גיוס החובה בוטל ב 1960. הוא הוחל פעמיים - באמצע מלחמת העולם הראשונה ומתחילת מלחמת העולם השניה עד שהוחלט על ביטולו. זה עניין של סדרי גודל וצרכים בטחוניים כך שמה שמדינה בת עשרות מיליונים יכלה לאפשר לעצמה לא דומה למה שמדינה בת כעשרה מיליון יכולה.

אתמול מנעו הגעה להפגנה חרדית. מחר - להפגנות אחרות. אמנם הגרעין הקשה של ההפגנות שאני יותר מסמפט בירושלים קשור לסטודנטים של האוניברסיטה העברית ומוסדות אקדמיים אחרים בעיר, אבל כשיש עניין ארצי כלשהו שמצדיק הפגנה גדולה בבירה - היא שייכת לכל הצדדים וצריך להגיע אליה כדי להפגין מול הכנסת, משדרי הממשלה ובלפור.

תייר שהיה אתמול בירושלים והיתה לו טיסת צהריים מנתב"ג- לא היה יכול להגיע לשדה. לא רק שהפסיקו את הרכבת - חסמו את כביש 1 וסגרו את התחנה המרכזית בירושלים.

בישראל יש הפגנות סוערות לכאן ולכאן. כשהגעתי לארץ לפני פסח השנה הייתי צריך לפנות מכביש 4 לכביש 471 ולהזדחל דרך ערי בקעת אונו וכביש 40 בפתח תקווה כי היתה הפגנה חרדית שחסמה את כביש 4. במקביל יש את ההפגנות שחוסמות את האיילון. הפגנות הן חלק מהפוליטיקה הישראלית.

להשתמש בנשק סגירת התחבורה נגד הפגנה זה דבר מאד קיצוני בעיניי.

היו יכולים להיות פתרונות אחרים כמו שוברי הנסיעה שהשתמשו בהם בחודשים הראשונים לקו לירושלים.

בפעם הבאה עוד ישתמשו באמצעים הללו נגד באי יום העצמאות או יום ירושלים עם מספרי הנוסעים לא יבואו להם בטוב.
 
אני גר במדינה שבה גיוס החובה בוטל ב 1960. הוא הוחל פעמיים - באמצע מלחמת העולם הראשונה ומתחילת מלחמת העולם השניה עד שהוחלט על ביטולו. זה עניין של סדרי גודל וצרכים בטחוניים כך שמה שמדינה בת עשרות מיליונים יכלה לאפשר לעצמה לא דומה למה שמדינה בת כעשרה מיליון יכולה.

אתמול מנעו הגעה להפגנה חרדית. מחר - להפגנות אחרות. אמנם הגרעין הקשה של ההפגנות שאני יותר מסמפט בירושלים קשור לסטודנטים של האוניברסיטה העברית ומוסדות אקדמיים אחרים בעיר, אבל כשיש עניין ארצי כלשהו שמצדיק הפגנה גדולה בבירה - היא שייכת לכל הצדדים וצריך להגיע אליה כדי להפגין מול הכנסת, משדרי הממשלה ובלפור.

תייר שהיה אתמול בירושלים והיתה לו טיסת צהריים מנתב"ג- לא היה יכול להגיע לשדה. לא רק שהפסיקו את הרכבת - חסמו את כביש 1 וסגרו את התחנה המרכזית בירושלים.

בישראל יש הפגנות סוערות לכאן ולכאן. כשהגעתי לארץ לפני פסח השנה הייתי צריך לפנות מכביש 4 לכביש 471 ולהזדחל דרך ערי בקעת אונו וכביש 40 בפתח תקווה כי היתה הפגנה חרדית שחסמה את כביש 4. במקביל יש את ההפגנות שחוסמות את האיילון. הפגנות הן חלק מהפוליטיקה הישראלית.

להשתמש בנשק סגירת התחבורה נגד הפגנה זה דבר מאד קיצוני בעיניי.

היו יכולים להיות פתרונות אחרים כמו שוברי הנסיעה שהשתמשו בהם בחודשים הראשונים לקו לירושלים.
בפעם הבאה עוד ישתמשו באמצעים הללו נגד באי יום העצמאות או יום ירושלים עם מספרי הנוסעים לא יבואו להם בטוב.

מקווה שמדובר בכסת"ח ולא בנסיון לצמצם את ההפגנה. אני מתעבת את מטרת ההפגנה הזו.
אני מתעבת עוד יותר את סגירת מערך התחבורה הציבורית כדי למנוע אותה.
חופש הביטוי הוא אחת מזכויות האדם. לא האזרח. האדם.
 
למעלה