רציתי להודות לכן

רציתי להודות לכן

לכל מי שעזרה לי למצוא מרפאה לחברה שלי, אני אעביר אליה את כל הכתובות ומספרי הטלפון שנתתן לי, אין לכן מושג כמה עזרתן לי! אם מישהי כאן צריכה את העזרה שלי, אני מבטיחה שאני אעשה כל מה שאני יכולה בשבילכן, זה מגיע לכן מכל הלב! תודה!
 

הרקדנית

New member
../images/Emo20.gif אין בעד מה..

תעדכני אותנו בבקשה בקשר למצבה, מקווה ששתיכן תחזיקו מעמד. יש לה מזל שיש לה חברה כמוך !
 
למעלה