רעש בקיובייס אני מתחיל לגמרי...הצלחתי לחבר ולהפעיל...מיקרופון עובד וגם רמקולים...מלא רעש על ההקלטה...אני עובד עם לפטופ ומתחבר ישר לכניסת מיקרופון...יודע שזה לא אופטימלי אבל זה מה יש כרגע...הרעש חזק מאוד ולא סביר...אם מישהו יכול לעזור אז תודה מראש.