רעש בקיובייס

livesound

New member
רעש בקיובייס

אני מתחיל לגמרי...הצלחתי לחבר ולהפעיל...מיקרופון עובד וגם רמקולים...מלא רעש על ההקלטה...אני עובד עם לפטופ ומתחבר ישר לכניסת מיקרופון...יודע שזה לא אופטימלי אבל זה מה יש כרגע...הרעש חזק מאוד ולא סביר...אם מישהו יכול לעזור אז תודה מראש.
 

HeavenlyB

New member
קשה לדעת מכיוון שאין מושג לגבי סוג הרעש

אם תוכל להעלות דוגמא של הרעש לאתר שיתוף קבצים, ולתת קישור כאן, יהיה הראה יותר קל לומר לך מה הסיבה לרעש.
 

livesound

New member
תודה על התגובה

פשוט היס חזק...מאוד חזק...בגובה 30-40% מהסיגנל המוקלט (0db).
 
למעלה