רעיונות לפעילות !!!

רעיונות לפעילות !!!

אתמול התקיים הפנינג "שבועות" לילדי בי"ס "שיזף" בנווה סביון שבאור יהודה. במסגרת האירוע החגיגי היו במקום מתקני "מתנפחים",דוכני יצירה, דוכני אוכל ועוד. זאת הזדמנות פז לפעילות שלנו,להגברת המודעות וליצירת קשר עם הציבור. אי לכך הועמד דוכן בו הוחתמו אנשים ל"מחוייבות אישית" (שנכתבה ע"י ישראל פרידמן) למניעת תאונות דרכים,והצטרפות ל"אנשים באדום". כמו כן הוצג מתקן אלקטרוני (אשר נבנה ע"י ישראל פרידמן) "אתה קרוב מידי", שניתן להתקינו באחורי הרכב, ומתריע ע"י כיתוב מואר לרכב שמאחור, על היצמדות לרכב שמלפניו. המתקן עורר התפעלות בקרב ההורים והילדים,ואנשים רבים התחייבו בחתימתם על המחוייבות אישית למניעת תאונות. במקביל אנשים הצטרפו ל"אנשים באדום" והביעו נכונות להצטרף למאבק בקטל הנוראי הפוקד אותנו מידי יום. אני מבקש להביע את הערכתי לילדים הרבים שהגיעו לדוכן,קראו את המחוייבות והביעו בחתימתם עניין במאבק ודרישה מההורים לנהוג בהתאם. אירועים כאלה הם הזדמנות מצוינת ליצירת קשר עם הציבור,הגברת המודעות לנושא,וצירוף פעילים חדשים למאבק. אני מקווה שתקבלו רעיון לאפשרויות לפעילות דומה במקום מגוריכם. אשמח תמיד לשיתוף פעולה במאבק החשוב שלנו.
 
למעלה