רעיונות לארוחת 10

איזה קטע אני עשיתי משהו אחר אבל דומה

עשיתי לוח מה לארוחת עשר השבוע ובכל יום חמישי נעבור על כל השבוע ונחליט מה אוכלים
 

shiraz027

New member
רעיונות לארוחת 10

מה אתן שמות בפנים הא בלחם או לחמניה אני משתגעת איזה באסה
 

רחלוש29

New member
רעיונות ל 10

חביתה עם גבינה או חומוס +ירק ריבה +פרי ביצה מקושקשת בפיתה עם ירק בנפרד חלבה +פרי ממרח חרובים בלחם או פיתה גבינה עם זיתים +ירק +פרי הבת שלי מעדיפה בלחם פרוס ויש תקופה של פיתה לפי הבחירה שלה
 

shiraz027

New member
אצלי היא מעדיפה

לחם פרוס ו לחמניה ריקה ובקשר לגבינה היא לא מתייבשת
 

רחלוש29

New member
הגבינה לא

מתייבשת אם היא תאכל אותה בהפסקה ה 1 עדיף ככל שהיא מושכת את כריך הגבינה ליתר זמן כמובן הגבינה נדבקת ללחם הבת שלי גם לחמניה ריקה שהיא אוכלת רק את התוכן שלה אפשר לתת גם נקניק פסטרמה +חומוס +ירק מציעה לעשות טבלה של שבוע ולרשום כל שבוע יחד מה היא בוחרת לאכול בכל יום מראש אם אפשר כדי להקל עלייך לדוגמה: יום ראשון הפסקה ראשונה -חביתה +ירק הפסקה שניה -פרי +ביסקוויטים
 
לכל ילד יש את ההעדפה שלו, אני משתדלת לגוון

להם אבל הסנדויצ'ית בדרך כלל לוקחת כריך עם קוטג' ופרי, הגדולה כריך עם גבינה לבנה או גבינה צהובה ופרי, והבן כריך עם פסטרמה ופרי... אם להם לא משעמם, הפסקתי להתווכח.
 
כן. גם מלואווח טעים כשזה קר

אחת מארוחות העשר החביבות עלי - מלואווח עם דבש.
 

shiraz027

New member
מטוגן זה

לא הכי בריא ואנחנו בבי תיש לנו בעיה אם שמן למשל מלוואח אני מכינה לה בתנור כי היא לא אוהבת שמן , פיתות וכל מה שקשור לשמן שומן וכ"ו
 

shiraz027

New member
כן בכל מקרה

יש לה יציאות שפתאום היא לא רוצה לחמניה היא רוצה לחם פרוס אחרי שהכנתי את הפרוסה קנינו לחמניה מקמח מלא
 
אכן, מטוגן לא הכי בריא. זה נהדר שבתך לא אוהבת

שמן. גם אני לאץ אני מטגנת הלחם במעט מאוד שמן, ואח"כ סופגת. ולגבי מלואווח - מסיבה זו איני קונה מלואווח מוכן קפוא - אלא מכינה בעצמי מכיוון שכך יש לי שליטה על סוג השמן (למשל חמאה במקום מרגרינה) וכמותו.
 
למעלה