smile2life
New member
רעיון מבורך
זה זמן מה שהש"שינים של נוער מרצ אוספים פחיות ובקבוקים למחזור ומשתמשים בפיקדו למטרות נעלות ועזרה לקהילה ולסביבה. זו קריאה ללמשתתפי הפורום ללא שיוך פוליטי-מפלגתי איספו פחיות ואנא מכם העבירו אותן לש"שים לפי הכתובת הבאה ש"שינים נוער מרצ בית מרצ רחוב המסגר 30 תל-אביב יפו גם נפטרתם מפסולת וגם עשיתם מצווה חברתית
זה זמן מה שהש"שינים של נוער מרצ אוספים פחיות ובקבוקים למחזור ומשתמשים בפיקדו למטרות נעלות ועזרה לקהילה ולסביבה. זו קריאה ללמשתתפי הפורום ללא שיוך פוליטי-מפלגתי איספו פחיות ואנא מכם העבירו אותן לש"שים לפי הכתובת הבאה ש"שינים נוער מרצ בית מרצ רחוב המסגר 30 תל-אביב יפו גם נפטרתם מפסולת וגם עשיתם מצווה חברתית