רעות :(

רעות :(

אחרי מאבק קשה וממושך , אנחנו נפרדים מרעות שלנו. מי ידע ותדעי שלווה , יותר אויר ופחות כאב בעולם אליו הלכת. עצוב. תנחומנו למשפחתה וכל מקורביה ומכיריה. שלא נדע עוד צער. ויקה.
 

vikvik

New member
עצוב..

לי אישית אין כרגע מילים מעבר. אבל אני אבוא עוד להפרד , גם כאן. רק יותר מאוחר. חיבוק גדול לכולם.
 

sporTV

New member
רעותי, אמיצה וטובת לב

את החיוך הרחב תמיד אזכור. את גבורתך וטוב ליבך לא ניתן לכמת, ולא ניתן לתאר במילים. אוהבים אותך, כואבים את לכתך. נוחי על משכתך בשלום. יהי זכרך ברוך.
 
למעלה