רעבים

רעבים

בזמן שהסענו אותה לנמל התעופה, בעלת עיני השקד נתנה הנחיות אחרונות להישרדות בלעדיה. כן. הפעם זו היא שנוסעת לחקור את שורשיה, ונסיעה כזו עליה לעשות בלעדינו. אז היא לקחה את אחותה הבוגרת, ושתיהן נוסעות להן לפולין ובלרוס. ביקור לכפר הקטן והעגמומי שבו נולד וגדל אביהן, ולמחנות שמהם הוא נחלץ בעור שיניו לפני 57 שנה. להקת Queen התנגנה בחלל המכונית, קולה וקולו זמזמו ברקע, ואני פתאום חשתי את אותה הדקירה שאני תמיד חש ברגעים של פרידה. מין ריק כזה שמתפשט בתוך הבטן, לוטף את הלב ואת הקרביים, ולוחץ שם עד אשר זה מוציא ממני מין אנחה חרישית. בתוך הריק הזה, אני תמיד נהיה מודע לעוצמת הפרידה. מין מקום כואב כזה, ודי נדיר. ואלי בגלל נדירותו, אני כל כך מודע לו. מיד חשבתי לי "רגע אחד. כל כך הרבה פעמים אתה יצאת למילואים ליותר משבוע…" וכבר שם, באותה השנייה, התחלתי להתגעגע. אז ההנחיות היו ברורות. וברגע ששאלתי אותו אתמול מה הוא רוצה לארוחת ערב, מיד הסתכל עליי ברחמנות הזו שהוא כנראה חש כלפיי ברגעיי הקשים ואמר לי "לא יודע". אוף. אני שונא את התשובה הזו. מה זה לא יודע… אה? בכל זאת, בן 12. ואז, נזכרתי בהמלצה שלך: ירקות מוקפצים. לקחתי עגבנייה, לקחתי מלפפון, לקחתי בצל, לקחתי חסה, לקחתי פלפל אדום; שמתי הכל על צלחת והתחלתי להקפיץ. נו טוב… הכל התגלגל לכיוון הרצפה כמובן. זה לא עבד ירקות מוקפצים... המנייאק התגלגל מצחוק, מבטינו נפגשו וכאיש אחד צעקנו: דומינו´ס פיצה! ´סמאאקקק. מה אני צריך להקפיץ ירקות (ואחרי זה עוד לשטוף כלים) כשתוך פחות מחצי שעה מתייצב השליח של דומינו´ס פיצה, עם משפחתית חצי עם זיתים, ו- 10 כנפונים ברוטב ברביקיו. קולה ובירה היו במקרר. והיום, הוא בילה בבריכה ואני בעבודה. וכשחזרתי, ושאלתי את שאלת הקסם ("מה בא לך לארוחת ערב") שוב שמעתי את המנטרה הקבועה ("לא יודע"). פתחנו את דלת המקרר, שחזרנו את הנחיותיה, בדקנו בפריזר, חשבנו על חביתה, אולי על שניצל. ושוב… מבטינו נפגשו. היה ברור. יוצאים לאכול ב"אחלה". הוא אמר שיש שם חזה עוף ברוטב מרינדה שזה אגדה… צדק. ואני, כרגיל, התמקדתי בנטע. המלצרית. ומחר… מחר אני מניח שמק-דונלד´ס… וכדאי לראנץ´-בורגר ובורגר-קינג להיכנס לכוננות ספיגה גם הם. יום רביעי אנחנו מסודרים: אמא שלי תדאג לנו לאוכל. אחר כך נשאר חמישי, שישי, שבת… וביום ראשון סופסוף הטבחית חוזרת. אגב, עוד לא חשבתי על סידור ליום חמישי. יש קומזיץ, לא? סקסופון
 
בטח .....

יש קומזיץ... רק מה, כל אחד מביא משהו? מה אתה מכין?
 
אפרופו פאסט-פוד

גם זה היה צריך להגיע- תביעה ייצוגית הוגשה נגד חברות הפאסט פוד (מקדונלדס, ברגר קינג וכד´) בטענה שהחברות לא פרסמו אזהרות בנוגע לטיב האוכל שהן מגישות. את התביעה הגיש מישהו שאכל מגיל 12 רק פאסט פוד והיום הוא בקושי חי (אמיתי, אמיתי! למרות שזה נשמע כמו קטע של הצופה חחחח).
 
הבהרה !!!

העניין הוא לא טיב האוכל, אלא ההתמכרות ל- פאסט פוד, וההשלכות שלו על החיים. צויין בכתבה שהתובע נהג לאכול בורגרים 6 ימים בשבוע, ועוד נטען, כי לא ידע כמה יתמכר לאוכל מסוג זה. סופסופ חברות הסיגריות יכולות קצת לנוח, מצאו להם שעיר לעזאזל אחר.
 
כאילו שמישהו אשם שהוא בלוע../images/Emo6.gif

אני חשבתי להגיש תביעה לבג"צ... התחברתי לאינטרנט ולא ידעתי שאני אתמכר. והאמת זה לא בגללי, זה בגלל שהם מוציאים מבצעי גלישה חופשית ב- 99 ש"ח...
 
אז ככה...

פתאום מר בוזגלו החליט שהטלויזיה נמאסה עליו (במילים אחרות: "נמאס לו שהוא בטלויזיה ואני במחשב"), אז הוא התקלח ונעמד בשעה 20:00 ליד הדלת, כמו כלב שרוצה שיקחו אותו החוצה לעשות את צרכיו. את רוצה לצאת ככה, או להחליף בגדים? הוא שאל, ואני בכלל בדרכי למבטח, בבגדי השייף החדשים. מפה לשם, הלכנו לסרט "זהות שאולה" (סרט נחמד), ובשעה 01:00 בלילה, הוא היה רעב, אבל אני כבר הייתי עייפה. אז תפוחי אדמה הוא לא אכל... אבל אם הוא יהיה נחמד, הוא יאכל היום. ואם הוא לא יהיה נחמד, אז ... זה לפורום אחר... חחחחחח
 
מה פיתאום? ../images/Emo10.gif

לי יש מניות... חחחחחחח אנחנו זוג מגוון: יום אנחנו הולכים לסרט שהוא אוהב, ויום אנחנו הולכים לסרט שאני אוהבת וכשמגיע השלב שכבר ראינו את כל הסרטים בארץ, אנחנו נוסעים ליוניברסל סטודיו, בכדי לייבא... חחחחחחחחח להזכיר לך שפעם היו לנו מניות במטבח? חחחחחח
 
חחחחחחחח הזיכרון שלי מעולה..חחח

לא אשכח את זה...חחחח ונא לשים לב לכרטיס האישי.....עכשיו כולם ידעו עלי ההההההההכל....כדי שלא יהיה בלבול כלשהו...חחח חחחחחח
 
אני מבטיחה לא לגלות לאישתך...

וחוץ מזה בזמן הקרוב אני לא אגיע לאזור חיפה... וחוץ מזה, רוצה שנחגוג ביחד יום הולדת 42?
 
הממממממממממ

הממממממממממממממממ הממממממממממממממממ הממממממממממממממממ הממממממממממממממממ לא חשוב
 

נעמי 1

New member
אתמול כששמעתי את הסיפור הזה...

חשבתי לעצמי... מתי יגיע היום הזה... שגם אנחנו נזכה להתעסק בשטויות כאלה.
 

שחר 33

New member
סקסו בגללך נהיתי רעב

לא לאוכל לסיפורים שלך. עוד עוד עוד...יאמי. שלך, שחר 33
 
למעלה