רילי ווילו על ענת הראל וחציית גבולות

black scar1

New member
וואי.. איך זה מזכיר לי קטע בבצפר יסודי

כיתה ג' או ב', משהו כזה, המילה הומו באמת רצה חופשי בין כל הילדים כקללה. אני אישית ידעתי מה פירושה כי אבא שלי הסביר לי. הזויי ביותר אבל אני ואבי נהגנו לראות באותה תקופה "שלושה בדירה אחת" ולמי שלא זוכר - הקטע של הסדרה היה שהם חיו 2 בנות ו-בן בדירה אחת ושיקרו לבעל הבית שהגבר הוא הומו - כי בעל הבית לא הרשה להשכיר דירה שבה יחיו גבר ואישה לא נשואים (מאחר והם שיקרו לו שהגבר הומו- אז הוא הסכים כי כביכול לא יכולים להיות יחסים בינו לבין הנשים).

מכוון ואני ואבי ראינו את התוכנית ביחד ולא ידעתי מה פירוש המילה (למיטב זיכרוני בכתוביות אז תירגמו את "ג'יי" כ-"עליז") אז הוא הסביר לי מה המשמעות, אבל ידעתי שזה גם הפירוש ל-"הומו".

הייתי בטוחה שכולם בגילי יודעים, דווקא בגלל שזו הייתה אחת הקללות שרצו הכי חזק בכיתה, בין הבנים לבנים, בין הבנות לבנים וכו'.

זכור לי איזה שיעור חברה אחד שדיברנו על יחס חברתי וכדומה, ואז המורה שאלה- מי פה משתמש במילה הומו- רוב הכיתה הרימה את היד. ואז היא שאלה- מי פה לא יודע מה משמעות המילה הומו? ויותר מחצי כיתה הרימה את היד. הייתי בשוק!
 

black scar1

New member
ואגב, אני מסכימה עם כותבת הכתבה

שאין שום בעיה להסביר לילד, מכל גיל שהוא מה זה "הומו". כמו שלי- אבא לי הסביר כפי שזכור לי פשוט במשפט הבא- "הומו זה גבר, שאוהב גברים ולא נשים וירצה להתחתן עם גבר ולא עם אישה". המשפט הזה הבהיר לי מה פירוש המושג. לא נכנס להסבר שום עניין של סקס ומין. יכול מאוד להיות שלא ידעתי אפילו מה זה סקס אז. (ההורים שלי אף פעם לא עשו לי את שיחת ה-"איך באים ילדים לעולם"). אבל ילדים קטנים בהחלט יודעת מה זה "אהבה רומנטית" בין גבר לאישה. הם יודעים שאבא ואמא התחתנו כי אהבו זה את זה, אין שום מניעה להסביר להם שיש אהבה רומנטית בין גבר לגבר, בדיוק כמו שיש כזו בין גבר לאישה. והומו זה בשום פנים ואופן לא קללה.
 

שרוני 18

New member
כתבה חשובה ותגובה חשובה לא פחות. חשוב

שנדע כולנו שענת מכה על חטא על התנהגות מחפירה. אנה לגמרי נגררה אחרי ענת שהייתה אובססיבית לפסלון שנגנב ממנה. אחרי מועצת השבט היא הייתה צריכה להתכנס אל תוך עצמה , לחשוב ולהבין שמדובר במשחק שהכללים בו השתנו. היא הרי הייתה חלק בתהליך בו נחצים קווים אדומים (גם אם היא חושבת שממקרה זה מדובר בקו אדום שאין לחצותו).

להערכתי ענת איבדה את הברקסים ולו בגלל שהרגישה מטומטמת. זה קורה לכולנו . אנחנו מוכנים לסלוח על הכל , אבל לא כשמוציאים אותנו מטומטמים. היא הבינה טוב מאוד התקלה היתה שלה ולא של בוקי וזה מה שאכל לה את הלב. אם אנה לא הייתה נגררת אחריה , המצב של שתיהן היה הרבה יותר טוב אחרי הסצנה המבישה הזו של הגניבה ומה שבא אחריה.
 
ענת הראל בסך הכל מנסה למזער נזקים

היא מנסה להתחנף למושבעים ולשחקנים האחרים
ולדעת הקהל שאומרת בצורה מאד ברורה את דעתה
 
מסכימה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ענת הראל המגעילולה הזו היא נוראית היא כל הזמן מקללת ומעליבה היא רעה לא קטנה אפילו בפרסומות שלה היא מעליבה את השמנמונת המעצבנת היא מתנשאת מעלייה מה גם שהבית הלבן הזה שרואים בפרסומת זה לא הבית שלה בכלל ואתם רוצים לדעת איך גיליתי את זה א כי הבן שלה לא היה שם ב הראו בגיא פינס שהבית שלה הוא שונה לגמרי אז על מי היא מנסה לעבוד חוץ מזה בשביל מישהי שמנסה לומר לאנשים מה לאכול ואיך היא בעצמה אכלה מה זה אכלה?!!??!!? טרפה!!!! 3 המבורגרים הבהמה מה זה?!? אחרי זה כולם אומרים שתורג'י שמן ושהוא גנב אוכל אני לא אתפלא אם זו הייתה היא!!!!! ובנוסף לכך היא ראו אצלה בבית חבילות של גלידה?!?! מי אוכל גלידה ואחר כך מפרסם קורנפלקס?!?!!? מי?!??!?? וגם לא ראיתי את הקורנפלקס שלה בבית מה הפלא אני בטוחה שיש לו טעם של קרטון איכסה!!
 

gili667

Member
כן , לקח לה זמן להפנים , התגובות הראשונות היו

עדין מתנשאות

עם הזמן כאשרהיא קןלטת את הנזק היא מפנימה
 
הדבר שהיא מפנימה זה את פרצופה האמיתי אני מקוה

אומרים שבתכניות האלה אי אפשר להציג
יוצא האדם האמיתי בסוף
אז יצאה ענת הראל האמיתית
איכסססססססס

עכשיו היא מנסה להתחנף ולנסות לתקן את הנזק
אבל כבר ברור מי היא
 

רוקסין

New member
לי היה ברור עוד מתחילת העונה במשימת הביצה

כבר אז קלטתי מי זאת ענת. אני ממש לא הייתי זקוקה לעונה שלמה בשביל לקלוט מיהי...
 
מסכימה איתך!!!!!!!!!!!!!

ענת הראל המגעילולה גנבה לעזאם עזאם את הפסלון ובכך הדיחה את איריס ברון חולת ההרפס המקצועית!!! באמת מה עבר עליה!?!?!?!? חצופה ועוד היא באה בטענות הטיפשה הזאת למה מי היא חושבת את עצמה?!?!! מלכת האי?!?! באמת שלא ראיתי גועל כזה מימי אולי חוץ ממשה פרסטר בפרק האחרון אבל היא עברה את הגבול!!!!!!!!!!!!!! מגעילולה!!!
 
למעלה