ריכוז גרוטאות אוטובוסים וכד'

מצב
הנושא נעול.
ריכוז גרוטאות אוטובוסים וכד'

ריכוז גרוטאות אוטובוסים וכד'
אינני מ"חובבי הגרוטאות", אך ממעקב מתמשך אחר הפורום הבנתי שיש כמה וכמה גולשים כאן המגלים עניין רב בנושא.

בשישי האחרון הייתי באזור אליו לא מגיעים ישראלים בד"כ, אזור המחצבות בין יצהר ואריאל (צפונית לכפר ג'מעין). באזור זה יש די הרבה גרוטאות אוטובוסים ודומיהם, המשמשים כמחסני ציוד מאולתרים, וחשבתי שאולי התמונות תהיינה בעלות עניין עבור גולשי הפורום.

לתשומת לב, מדובר על אזור מסוכן בטחונית (שטח B בשליטה אזרחית פלסטינאית). הטיול היה מאושר ועם ליווי צבאי, אך אין לנסות להגיע לשטח זה באופן עצמאי.
 
גרוטאה #1

ריכוז גרוטאות אוטובוסים וכד'
אינני מ"חובבי הגרוטאות", אך ממעקב מתמשך אחר הפורום הבנתי שיש כמה וכמה גולשים כאן המגלים עניין רב בנושא.

בשישי האחרון הייתי באזור אליו לא מגיעים ישראלים בד"כ, אזור המחצבות בין יצהר ואריאל (צפונית לכפר ג'מעין). באזור זה יש די הרבה גרוטאות אוטובוסים ודומיהם, המשמשים כמחסני ציוד מאולתרים, וחשבתי שאולי התמונות תהיינה בעלות עניין עבור גולשי הפורום.

לתשומת לב, מדובר על אזור מסוכן בטחונית (שטח B בשליטה אזרחית פלסטינאית). הטיול היה מאושר ועם ליווי צבאי, אך אין לנסות להגיע לשטח זה באופן עצמאי.
גרוטאה #1
 
גרוטאה #2

ריכוז גרוטאות אוטובוסים וכד'
אינני מ"חובבי הגרוטאות", אך ממעקב מתמשך אחר הפורום הבנתי שיש כמה וכמה גולשים כאן המגלים עניין רב בנושא.

בשישי האחרון הייתי באזור אליו לא מגיעים ישראלים בד"כ, אזור המחצבות בין יצהר ואריאל (צפונית לכפר ג'מעין). באזור זה יש די הרבה גרוטאות אוטובוסים ודומיהם, המשמשים כמחסני ציוד מאולתרים, וחשבתי שאולי התמונות תהיינה בעלות עניין עבור גולשי הפורום.

לתשומת לב, מדובר על אזור מסוכן בטחונית (שטח B בשליטה אזרחית פלסטינאית). הטיול היה מאושר ועם ליווי צבאי, אך אין לנסות להגיע לשטח זה באופן עצמאי.
גרוטאה #2
 
בקלות. זהו מרצדס O302RS ירושלמי

מה זה? מישהו מצליח לבצע זיהוי?
בקלות. זהו מרצדס O302RS ירושלמי
ערבי, לשעבר שמספר הרישוי שלו היה: 666-627 מבית חנינא-שועפאט.
הנה המידע עליו: מרצדס O302RS, מנוע אחורי ליילנד (מרק 3) 178 כו"ס, מוגמר, שנת יצור: 1971,
מס' שלדה: 302-24610014025.
עלה על הכביש בתאריך: 19.03.1971. הושבת בתאריך: 31.01.1985 ונגרט ממצבת הרכב של משרד הרישוי ביום: 18.04.1985.
 
אכן 302 שהיה שייך לרוסרי סיסטרז אבל...

בקלות. זהו מרצדס O302RS ירושלמי
ערבי, לשעבר שמספר הרישוי שלו היה: 666-627 מבית חנינא-שועפאט.
הנה המידע עליו: מרצדס O302RS, מנוע אחורי ליילנד (מרק 3) 178 כו"ס, מוגמר, שנת יצור: 1971,
מס' שלדה: 302-24610014025.
עלה על הכביש בתאריך: 19.03.1971. הושבת בתאריך: 31.01.1985 ונגרט ממצבת הרכב של משרד הרישוי ביום: 18.04.1985.
אכן 302 שהיה שייך לרוסרי סיסטרז אבל...
ממתי מרצדס עם מנוע ליילנד?
 
הם חתמו על עסקה זולה יותר

אכן 302 שהיה שייך לרוסרי סיסטרז אבל...
ממתי מרצדס עם מנוע ליילנד?
הם חתמו על עסקה זולה יותר
הקשורה ללפחות 20 אוטובוסים כאלה עם מנועי ליילנד. מנועי מרצדס היו יקרים בהרבה וניתנה אפשרות לקבל את הרכב עם מנועי ליילנד. מנוע הליילנד היה לא פחות חזק. והוא היה גם מוצלח. היו לא מעט קומבינות כאלו במזרח העיר כמו למשל אוטובוס בדפורד עם מנוע מרצדס או ליילנד עם מנוע בדפורד. אני זוכר שגם אני התפלאתי מהשילובים המוזרים האלה. אני מקווה שיוחאי (אסף ונועה יוכל להוסיף עוד מידע.).
 

davidfainshtein

Member
מנהל


הם חתמו על עסקה זולה יותר
הקשורה ללפחות 20 אוטובוסים כאלה עם מנועי ליילנד. מנועי מרצדס היו יקרים בהרבה וניתנה אפשרות לקבל את הרכב עם מנועי ליילנד. מנוע הליילנד היה לא פחות חזק. והוא היה גם מוצלח. היו לא מעט קומבינות כאלו במזרח העיר כמו למשל אוטובוס בדפורד עם מנוע מרצדס או ליילנד עם מנוע בדפורד. אני זוכר שגם אני התפלאתי מהשילובים המוזרים האלה. אני מקווה שיוחאי (אסף ונועה יוכל להוסיף עוד מידע.).
 
מעניין למה אגד לא קנו כבר אז את

הם חתמו על עסקה זולה יותר
הקשורה ללפחות 20 אוטובוסים כאלה עם מנועי ליילנד. מנועי מרצדס היו יקרים בהרבה וניתנה אפשרות לקבל את הרכב עם מנועי ליילנד. מנוע הליילנד היה לא פחות חזק. והוא היה גם מוצלח. היו לא מעט קומבינות כאלו במזרח העיר כמו למשל אוטובוס בדפורד עם מנוע מרצדס או ליילנד עם מנוע בדפורד. אני זוכר שגם אני התפלאתי מהשילובים המוזרים האלה. אני מקווה שיוחאי (אסף ונועה יוכל להוסיף עוד מידע.).
מעניין למה אגד לא קנו כבר אז את
המרצדס הזה עם מנוע ליילנד...היה לו גיר אוטומטי?
 
התשובה לכך פשוטה ונחלקת ל-2:

מעניין למה אגד לא קנו כבר אז את
המרצדס הזה עם מנוע ליילנד...היה לו גיר אוטומטי?
התשובה לכך פשוטה ונחלקת ל-2:
1. אי הסכמה לרכוש תוצרת גרמנית בשנים הללו. היה לובי חזק מאוד כידוע נגד רכישת תוצרת גרמנית, למעשה עד לאחר המלחמה. באגד לא רצו לגרום לתסיסה וחרם.
2.מחוייבות קודמת לבריטיש ליילנד בהקשר לרכישת שלדות בריטיות בעבור מרכבים, הארגז ועוד. כידוע בינואר 1973 הפרו הבריטים בעצמם את ההסכמים עקב משבר הנפט המלאכותי שנוצר בעולם לפני המלחמה. כך נפתחה הדרך אל התוצרת הגרמנית החליפית.
והערה:
גם בחודשים שלפני המלחמה, כאשר הגיעו ה- O305 המוגמרים לירושלים, הסירה אגד מהם את סמל המרצדס כידוע.
 
תודה אבו ראמי

התשובה לכך פשוטה ונחלקת ל-2:
1. אי הסכמה לרכוש תוצרת גרמנית בשנים הללו. היה לובי חזק מאוד כידוע נגד רכישת תוצרת גרמנית, למעשה עד לאחר המלחמה. באגד לא רצו לגרום לתסיסה וחרם.
2.מחוייבות קודמת לבריטיש ליילנד בהקשר לרכישת שלדות בריטיות בעבור מרכבים, הארגז ועוד. כידוע בינואר 1973 הפרו הבריטים בעצמם את ההסכמים עקב משבר הנפט המלאכותי שנוצר בעולם לפני המלחמה. כך נפתחה הדרך אל התוצרת הגרמנית החליפית.
והערה:
גם בחודשים שלפני המלחמה, כאשר הגיעו ה- O305 המוגמרים לירושלים, הסירה אגד מהם את סמל המרצדס כידוע.
תודה אבו ראמי
 
גרוטאה #3

ריכוז גרוטאות אוטובוסים וכד'
אינני מ"חובבי הגרוטאות", אך ממעקב מתמשך אחר הפורום הבנתי שיש כמה וכמה גולשים כאן המגלים עניין רב בנושא.

בשישי האחרון הייתי באזור אליו לא מגיעים ישראלים בד"כ, אזור המחצבות בין יצהר ואריאל (צפונית לכפר ג'מעין). באזור זה יש די הרבה גרוטאות אוטובוסים ודומיהם, המשמשים כמחסני ציוד מאולתרים, וחשבתי שאולי התמונות תהיינה בעלות עניין עבור גולשי הפורום.

לתשומת לב, מדובר על אזור מסוכן בטחונית (שטח B בשליטה אזרחית פלסטינאית). הטיול היה מאושר ועם ליווי צבאי, אך אין לנסות להגיע לשטח זה באופן עצמאי.
גרוטאה #3
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה