ריהוט שמשדרג כל חדר בבית

תוכן-מקודם

Member
מנהל
pexels-karolina-grabowska-4207794.jpg
קרדיט תמונות: pexels

הבית שלנו הוא מבצרנו. הוא המקום שאליו אנו חוזרים מידי יום, המקום שאנו מעצבים כראות עינינו, שמשקף את הטעם האישי שלנו ואת האהבות השונות שלנו לחפצים ופריטים מסוימים. כל חדר בבית, לאחר שמסיימים לעצב אותו בריהוט הנדרש, מקבל מתיחת פנים ומתווספים אליו הפריטים העיצוביים שאנחנו רוצים שיופיעו בחדר. כך החלל מקבל חיים, גוונים, טקסטורות והופך למעניין יותר ונעים לשהייה ממושכת. במאמר זה ניתן לכם מספר רעיונות איזה ריהוט ניתן לשלב בחדרי הבית השונים אשר ישדרג אותו עד מאוד.

מדפים מעוצבים מאירים את החדר​

מדפים מעוצבים הם פריטים שמשדרגים את החדר באורח פלאי. ברגע אחד החדר הופך לאטרקטיבי הרבה יותר, זאת משום שבנוסף למדפים עצמם שהם יפים ומרשימים, ניתן להניח עליהם חפצי נוי שונים כמו: תמונות, עציצים, פסלונים יפים, ספרים, כדים ואגרטלים, קערות נוי, פמוטים עם נרות, בקבוקים מפיצי ריח ועוד שלל חפצים שאתם אוהבים ומעוניינים להציג בחלל החדר. כמו כן, המדפים עצמים מגיעים במגוון תצורות גאומטריות שונות ומעניינות ומהווים מוקד עניין גם אם תבחרו שלא להניח עליהם ולו חפץ אחד. ניתן למצוא מדפים מעוצבים שמשולבים האחד בתוך השני כמו שתי מסגרות שמחוברות יחדיו, ניתן למצוא מדפים שבנויים כמדרגות, ניתן למצוא מדפים בצורת עיגול סימטרי או כאלו המגיעים כסט של מספר מדפים בגדלים שונים ועוד.

ספה נפתחת​

אם יש לכם חדר אורחים בבית, אתם יכולים לשדרג אותו עם ספה נפתחת. הספה יכולה לשמש כרהיט עיצובי בחדר שאותו אפשר להניח מול שידה עם טלוויזיה לדוגמה, וכשמגיעים אורחים הם יכולים להתארח בחדר בנחת ובהמשך לפתוח את הספה למיטה ולישון בה בנוחות. כיום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של ספות מפתחות מעוצבות. חלקן עשויות מעור בגימור יוקרתי, חלקן עשויות מבד רחיץ רך ועוטף שפשוט כיף להתכרבל בתוכן, חלקן צבעוניות וחלקן בגוונים מונוכרומטיים. את הספה ניתן לעצב עם כריות נוי כך שיתאימו לקו העיצובי שקיים בחדר האורחים וליהנות מחדר מעוצב למשעי, שניתן לשהות בו כחדר טלוויזיה כשאין אורחים שמגיעים להתארח בו. תוכלו כמובן להוסיף שולחן קפה קטן שניתן להזיז בעת הצורך, להוסיף מנורה עומדת לצד הספה לשדרוג האווירה, לתלות תמונות מעניינות על הקירות ואפילו להוסיף שטיח יפהפה שיעניק עומק לחדר.

כוננית ספרים מעוצבת​

אנשים רבים נהנים מקריאת ספרים. כאשר ככל שיש יותר ספרים כך הם זקוקים למקום ניתן לאחסן אותם בנוחות כך שניתן יהיה לשלוף אותם במהירות בכל עת שחפצים לקרוא בהם. כיום ישנן כונניות ספרים מעוצבות יפהפיות, שנראות נהדר ומוסיפות לכל חדר טאץ' עיצובי מעניין וחכם במיוחד. כיום ניתן למצוא ספריות שסגנונות א-סימטריים , כונניות שמחולקות למרובעים שחלקם חשופים וחלקם סגורים ועוד שלל סגנונות שיעניקו לספרים שלכם סטייל עיצובי מרתק.

ויטרינה​

גם ויטרינה היא אחד הרהיטים היותר מוצלחים לעיצוב חלל של חדר. הוויטרינה מגיעה במגוון סגנונות כאשר ניתן לבחור אם רוצים דלתות זכוכית שדרכן ניתן לראות את כל תכולת הוויטרינה כפי שנהוג לעשות כשמים בה כוסות של יין וסוגי אלכוהול שונים, או פסלוני פורצלן או קריסטל יוקרתיים שרוצים להציג לעיני כל, יש מי שמעדיף להציג בה תשמישי קדושה יפהפיים ועוד. ישנן ויטרינות אחרות שבהן רק חלק חשוף עם דלתות זכוכית שקופות בעוד החלק השני שלה אטום לחלוטין וניתן לאחסן בו כלי בית שונים, מפות, מפיות, סכו"ם ועוד אבזרים שזקוקים לאחסון מוסתר מן העין וחלק הגלוי להניח פריטים יפים ומיוחדים שרוצים להציג.
 
למעלה