רטלין, קונסרטה ו - WPW

li132

New member
רטלין, קונסרטה ו - WPW

שלום וברכה לד"ר אדר! ברצוני לשאול אם קיימת בעיה עם נטילת רטלין/קונסרטה למי שקיימת אצלו תופעת WPW מבחינת הפרעה בקצב הלב(מדובר בגיל 20)? עלי לציין כי הסינדרום קיים,ואין בעיה עם דופק בשלב זה. השאלה היא,אם נטילת כדורים אילו יכולה להזיק למי שיש לו את ה- WPW? שאלה נוספת בקשה:האם יש קשר בין היפוטוניה ו - ADD? מהו? תודה ושבת שלום
 
רטלין, קונסרטה ו -

שלום לך!
להערכתי ניתן לטפל בריטלין גם במקרים אלו. כמובן שיש מקום להתיעץ עם הקרדיולוג המטפל. יש לבצע מעקב אחר סדירות הדופק ובמידת הצורך להתיעץ עם רופא המטפל. בבכרה,
דר' עדי אדר
 
למעלה