רטלין, קונסרטה ו - WPW
שלום וברכה לד"ר אדר! ברצוני לשאול אם קיימת בעיה עם נטילת רטלין/קונסרטה למי שקיימת אצלו תופעת WPW מבחינת הפרעה בקצב הלב(מדובר בגיל 20)? עלי לציין כי הסינדרום קיים,ואין בעיה עם דופק בשלב זה. השאלה היא,אם נטילת כדורים אילו יכולה להזיק למי שיש לו את ה- WPW? שאלה נוספת בקשה:האם יש קשר בין היפוטוניה ו - ADD? מהו? תודה ושבת שלום
שלום וברכה לד"ר אדר! ברצוני לשאול אם קיימת בעיה עם נטילת רטלין/קונסרטה למי שקיימת אצלו תופעת WPW מבחינת הפרעה בקצב הלב(מדובר בגיל 20)? עלי לציין כי הסינדרום קיים,ואין בעיה עם דופק בשלב זה. השאלה היא,אם נטילת כדורים אילו יכולה להזיק למי שיש לו את ה- WPW? שאלה נוספת בקשה:האם יש קשר בין היפוטוניה ו - ADD? מהו? תודה ושבת שלום