גם אני חושבת שחלק מהדברים בכתבה הם מוקצנים מדי
תחנת עפולה ממש מצליחה למעשה.. שעות הבוקר שם עמוסות מאוד וזה לא משנה שהיא רחוקה ממרכז העיר, התחבורה לתחנה מאוד נגישה ומותאמות באופן מושלם לרכבת במשך כל שעות היום ככה שהיא לא תחנה שתכשל כמו דימונה למשל.. לא הבנתי למה דימונה היא תחנה שנכשלה.. אם היו מתאימים את התחבורה לתחנה אז היא יכלה להצליח.. מה הגורם העיקרי שלה לכישלון? הרי המרחק מהתחנת רכבת אל מרכז העיר לא כל כך נוראי
לגבי תחנת מגדל העמק-כפר ברוך המצב אכן בעייתי.. קווי האוטובוס משכונות מגדל העמק לתחנת הרכבת בלו"ז מאוד דליל, במוצאי שבת הקווים אפילו לא פעילים ככה שהתחנה הזו בדרך להיות למצב רע..יש לי מרחק גדול ממגדל העמק ולכן אם לא יהיו קווי הזנה לתחנה ממגדל העמק אכן רק בעלי רכב יוכלו להשתמש בה
יוקנעם-כפר יהושע רחוקה מיקנעם ולעיתים התחבורה אליה יכולה להיות בעייתית כי צומת התשבי לעיתים פקוקה, אך קו 117 מהשכונה לרכבת פעיל באופן תדיר, תדיר מספיק בשביל שתושבי יוקנעם יוכלו להשתמש ברכבת אופן קבוע
ראש העין זה באמת נוראי.. התחנה נמצאת 7 ק"מ מראש העין עצמה.. אני לא מבינה איך רכבת ישראל מצפה שתחנת ראש העין-צפון תשרת כראוי את תושבי ראש העין עם מרחק כזה
לגבי שאר תחנות הדרום אני לא כל כך יודעת מה המצב שם. רק יכולה להגיד שאפילו שתחנת אשקלון רחוקה ממרכז אשקלון היא עדין תחנה עמוסה.. לא תמיד יש קשר לבין מרחק התחנה ממרכז העיר לבין ההצלחה שלה
גם אני חושבת שחלק מהדברים בכתבה הם מוקצנים מדירחוק מהבית ומהעבודה: הדרך המייאשת לתחנות הרכבת בישראל
בראש העין, ביקנעם, באשקלון, בדימונה, בעפולה, בשדרות ובמקומות נוספים נבנו תחנות הרכבת הרחק ממרכז העיר. התוצאה: נוסעים שנאלצים להגיע לתחנה ברכב הפרטי מוותרים מראש על נסיעה ברכבת. כתבה ראשונה בסדרה על הקשר שבין כישלון התחבורה הציבורית לתכנון העירוני
לכתבה המלאה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4985403,00.html
תחנת עפולה ממש מצליחה למעשה.. שעות הבוקר שם עמוסות מאוד וזה לא משנה שהיא רחוקה ממרכז העיר, התחבורה לתחנה מאוד נגישה ומותאמות באופן מושלם לרכבת במשך כל שעות היום ככה שהיא לא תחנה שתכשל כמו דימונה למשל.. לא הבנתי למה דימונה היא תחנה שנכשלה.. אם היו מתאימים את התחבורה לתחנה אז היא יכלה להצליח.. מה הגורם העיקרי שלה לכישלון? הרי המרחק מהתחנת רכבת אל מרכז העיר לא כל כך נוראי
לגבי תחנת מגדל העמק-כפר ברוך המצב אכן בעייתי.. קווי האוטובוס משכונות מגדל העמק לתחנת הרכבת בלו"ז מאוד דליל, במוצאי שבת הקווים אפילו לא פעילים ככה שהתחנה הזו בדרך להיות למצב רע..יש לי מרחק גדול ממגדל העמק ולכן אם לא יהיו קווי הזנה לתחנה ממגדל העמק אכן רק בעלי רכב יוכלו להשתמש בה
יוקנעם-כפר יהושע רחוקה מיקנעם ולעיתים התחבורה אליה יכולה להיות בעייתית כי צומת התשבי לעיתים פקוקה, אך קו 117 מהשכונה לרכבת פעיל באופן תדיר, תדיר מספיק בשביל שתושבי יוקנעם יוכלו להשתמש ברכבת אופן קבוע
ראש העין זה באמת נוראי.. התחנה נמצאת 7 ק"מ מראש העין עצמה.. אני לא מבינה איך רכבת ישראל מצפה שתחנת ראש העין-צפון תשרת כראוי את תושבי ראש העין עם מרחק כזה
לגבי שאר תחנות הדרום אני לא כל כך יודעת מה המצב שם. רק יכולה להגיד שאפילו שתחנת אשקלון רחוקה ממרכז אשקלון היא עדין תחנה עמוסה.. לא תמיד יש קשר לבין מרחק התחנה ממרכז העיר לבין ההצלחה שלה