רותיייייייייייי שלחתי לך מסר בפרטי אודה לך אם תעני לי....:)
B BABE111 New member 4/2/08 #3 תודה יקירתיייי ברור לי שאת אף פעם לא שוכחת אף אחד ואצלך זה רק עניין של זמן תודההההההההה