רותיייייייייייי

BABE111

New member
רותיייייייייייי

שלחתי לך מסר בפרטי אודה לך אם תעני לי....:)
 

רותי 11

New member
אופס - סליחה לא שמתי לב

יותר נכון שכחתי מקווה לענות לך מחר
 

BABE111

New member
תודה יקירתיייי

ברור לי שאת אף פעם לא שוכחת אף אחד ואצלך זה רק עניין של זמן
תודההההההההה
 
למעלה