רוצים להגיע לערב ההשקה באומן 17?

Metal Ye11ow

New member
רוצים להגיע לערב ההשקה באומן 17?

רוצים להגיע לערב ההשקה של השנה לפרויקט המוזיקלי Mosaic Project שיתקיים ב-14/12/06 במועדון האומן 17 בנמל תל אביב בשעה 21:00. כל מה שעליכם לעשות זה לרשום למה מגיע דווקא לכם להגיע לערב ההשקה הנכסף עם כל הכוכבים הנוצצים, ושלושה מכם יזכו בכרטיסי זוגיים לערב הגדול. בהצלחה!
 
שלום וברכה!!!

בני רועי בן ה-9, חוגג יום הולדת בחנוכה, ובגלל קשיים כלכליים, ומפאת מחלת הסרטן המזורגגת שלי,{סליחה על הביטוי, זה בורח לי לפעמים...} אין באפשרותי לחגוג לו כפי שהיה רוצה. רועי הוא מעריץ שרוף של "מכבי ת"א" וחלומו הגדול הוא לראות פעם משחק "חי" של הקבוצה, ולא כהרגלו בטלויזיה. בימי חמישי. אז אולי, אולי, אולי, זה יתגשם??? אני לוקחת בחשבון שגם לאנשים אחרים יש סיפורים משכנעים וסיבות טובות, אבל ... אולי...זה יקרה... אני כמובן לא אוכל להגיע למשחק עם הנסיך שלי מפאת מחלתי, אך אביו ילווה אותו, וכך השמחה תהייה משותפת לשניהם. גם אם לא ניבחר, התקווה הייתה שווה, זה בסדר. למי שיקבל את הכרטיסים, זה ודאי מגיע, אני בטוחה. בכל מקרה, יוזמה ברוכה, כל הכבוד לכם!!! תמשיכו לעשות עוד פעילויות שכאלו!!!
 
אני חושבת ש...

מגיע לך לזכות הסיפור עשה לי משהו על הלב לא יודעת.. אכתוב גם אני למה מגיע לי לזכות.. אם במקרה את לא תזכי ואני כן אז אני יביא לך את הפרס שלי(במידה ואני אזכה)..
 

perrinat

New member
את מודעת לזה שזוכים

בכניסה לאירוע השקת פרוייקט mosaic ולא בכרטיסים למשחק של מכבי ת"א?
 

omri617

New member
אני חושב ש...

שמגיע לי לקבל , כי האמת בחיים לא זכיתי במשהו בחיים שלי , פשוט כלום! אף פעם המזל לא שיחק איתי ולהפך , תמיד הרע לי ... אז אני חושב שיהיה ממש נחמד אם זה ישתנה , אפילו אם זה במכוון...! תודה :) עומרי.......
 
הסיבה שלי....

אוקי אז ככה.. אני אחת שעוזרת ותורמת לאנשים.. לאו דוקא בכסף.. אני עוזרת לאנשים שצריכים את עזרתי בכל דבר שבעולם. ויש הרבה כאלו.. גם כשקורה לי משהו רע אני תמיד חושבת על הצד השני וגם אם זה על האשם. לא יצא לי בזמן האחרון לחשוב מעט על עצמי,מה אני רוצה.. אני חושבת שמגיע לי ללכת לשם... תמיד רציתי להיות במועדון הזה ומכיוון שאני גרה רחוק לא יצא לי להיות שם בכלל או בתל אביב-עוד מאז תקופת המלחמה. אז זאת תהיה עוד סיבה לסוע לתל אביב..ואם אני אזכה אני בטוחה שאסע. המלחמה עברה עלי מאוד קשה והיתי רחוקה מהאנשים שאני אוהבת. אשמח אם אזכה..
 

שיר 6 6

New member
אני...

אני חושבת שאם מגיע לי, זה קודם כל מכיוון שב-15.12, יום שישי- אהיה בת 18, וחברותיי נורא רוצות לעשות שנצא לאנשהו בחמישי בערב (אבל לא יודעות לאן כדאי) לכבוד שלושה דברים: 1. יום ההולדת שלי, 18 כפי שנאמר שזהו גיל מיוחד. 2. לחגוג את סיום התקופה המלחיצה הזו בלימודים. ביום חמישי יהיה לי מבחן בתנ"ך והוא יהיה המבחן האחרון לפני חופשת חנוכה וגם, אם אני לא טועה, המבחן שמסיים אצלנו את הסמסטר. בתקופה הזו אני וחברותיי בקושי דיברנו ולא נפגשנו מעבר לביה"ס מכיוון שכל הזמן למדנו והיה ממש לחץ, אין דרך משחררת לחגוג את סיום התקופה הזו ואת חג החנוכה, כמו זו. 3. אני מטורפתתתת על מוזיקה. אבל מי לא?
) לסיכום, ערב ההשקה נשמע לי כבילוי מצויין לכבוד הדברים האלה. להשתחרר קצת מהמתח בלימודים, לבלות, לצחוק, לשמוע מוזיקה טובה ולשיר בקול שירעיד את כל המועדון...
 
יאללה, ננסה..

אם כבר נכנסתי לפורום ולשירשור האלו! למה מגיע לי? כי נפצעתי בפעילות מבצעית, וצריך לצאת להתאוורר בגימלים שיש לי..
 

Metal Ye11ow

New member
הוזכים בהזמנות לאירוע הם:

שחרוליייייייייי שיר 6 6 אהוד1קוממיות אתם מתבקשים ליצור עימי קשר באופן פרטי לשם הכנסת שמכם לרשימת המוזמנים. email: [email protected] icq: 122496605 msn: [email protected]
 

שיר 6 6

New member
יאא מגניב ../images/Emo13.gif

תודה... כתבתי לך את שמי במסרים אבל אצור איתך קשר גם באימייל.
 

Metal Ye11ow

New member
הזוכים הוספו לרשימה

שלושת הזוכים נרשמו לרשימת המוזמנים =) תהנו.
 
למעלה