רוצה לשתף

רוצה לשתף

סבב 1-גונאל אף-ריבוי זקיקים.
סבב 2- גונאל אף+אוביטרל-הזרעה-בדיקת הריון שלילית.
סבב 3- גונאל אף+נסיון קיום יחסים לבד. מתברר שזה היה בדיוק בביוץ, כי לאחר מכן לא היו זקיקים כלל.

האם למישהי זה הצליח- כניסה להריון רק בעזרת גונאל אף?
הרי בדיקת הזרע ש/ל בעלי בסדר גמור. אצלי הבעיה .
 

hadari31

New member
הכל יכול להיות

יש מגוון של סיפורים והצלחות . בת דודה שלי נקלטה עם תאומים בדיוק לאחר הזרקה של חמישה ימים גונאל f ותזמון יחסים. אני זוכרת שהיא אמרה שאם זה לא יצליח אז חודש אחרי היא תלך להזרעה. אבל זה הצליח :) ובעזרת השם גם לך זה יצליח !!
 
לצערי לא הצליח לי

כנראה שאעבור לIVF. אני בת 37 ולא רוצה לבזבז זמן.
בוער בי הרגש של להיות אמא!!!
&nbsp
 
למעלה