לא מפתיע בכלל, הרי בננה משמשת
תחליף לביצה בעוגות, היא מדביקה ומוסיפה שומן לעוגה.
בעוגות רגילות הרבה פעמים מחליפים ביצים בבננות.
הבעיה היא רק הטעם - למי שלא אוהב זה מבאס. גם יותר מדי יוצר מרקם דחוס לעוגה.
במקרה של העוגה הזאת זה עובד מצוין כי זו עוגת בננות במילא
