רוצה לשתף אתכם

roniel405

New member
רוצה לשתף אתכם

הבן שלי טבעוני וחיפשתי בנרות עוגה שתהיה טבעונית ופשוטה והיה די קשה למצוא משהו לטעמנו
אבל.. גיליתי עוגה שנאפתה בטעות ללא ביצים ויצאה משובחת (אפשר לקצץ בחצי את כמות הסוכר)
העוגה של קרין גורן בקישור
 

ladybug6

New member
לא מפתיע בכלל, הרי בננה משמשת

תחליף לביצה בעוגות, היא מדביקה ומוסיפה שומן לעוגה.
בעוגות רגילות הרבה פעמים מחליפים ביצים בבננות.
הבעיה היא רק הטעם - למי שלא אוהב זה מבאס. גם יותר מדי יוצר מרקם דחוס לעוגה.
במקרה של העוגה הזאת זה עובד מצוין כי זו עוגת בננות במילא :)
 
למעלה