רוצה לשתף אותכם
אני נגד אני מסורתית אבל נעזוב את זה אני רוצה לשתף אותכם במשהו לגמרי אחר אני גרה ביפו ובחור דתי עם משפחה החליט להתפרנס פתח מכלת קטנה ומשפחתית איש צדיק ירא שמים הוא ואשתו בא ערבי פתח לידו מיני מרקט ושבר אותו למה כי כל אחינו היהודים קונים ממנו כי הוא הכי זול ותאמינו לי שאני מנסה לשנות בכל אופן אני לאר קונה כבר המון זמן מערבים אז תגידו לי זה צודק כל מכלת שהם סוגרים כל בית שהם קונים ביפו זה ניצחון שלהם עלינו והם לא עושים עסקים איתנו רק בינהם א תאמרו לי זה צודק ?ההומאים והלסביות הם סה"כ יום אחד ובעיני זה מגעיל ואיחסה גועל נפש ,אבל איךאפשר לשנות אותנו היהודים לא לקנות מערבים יותר ?למה יהודי מפרנס בן של ערבי שמחר יקום עלינו ולא בן של יהודי האם למישהו יש תשובה עבורי?ואיך אפשר לשנות את המצב לטובה אמן.
אני נגד אני מסורתית אבל נעזוב את זה אני רוצה לשתף אותכם במשהו לגמרי אחר אני גרה ביפו ובחור דתי עם משפחה החליט להתפרנס פתח מכלת קטנה ומשפחתית איש צדיק ירא שמים הוא ואשתו בא ערבי פתח לידו מיני מרקט ושבר אותו למה כי כל אחינו היהודים קונים ממנו כי הוא הכי זול ותאמינו לי שאני מנסה לשנות בכל אופן אני לאר קונה כבר המון זמן מערבים אז תגידו לי זה צודק כל מכלת שהם סוגרים כל בית שהם קונים ביפו זה ניצחון שלהם עלינו והם לא עושים עסקים איתנו רק בינהם א תאמרו לי זה צודק ?ההומאים והלסביות הם סה"כ יום אחד ובעיני זה מגעיל ואיחסה גועל נפש ,אבל איךאפשר לשנות אותנו היהודים לא לקנות מערבים יותר ?למה יהודי מפרנס בן של ערבי שמחר יקום עלינו ולא בן של יהודי האם למישהו יש תשובה עבורי?ואיך אפשר לשנות את המצב לטובה אמן.