רוצה לשתף אותכם

עליזה 63

New member
רוצה לשתף אותכם

אני נגד אני מסורתית אבל נעזוב את זה אני רוצה לשתף אותכם במשהו לגמרי אחר אני גרה ביפו ובחור דתי עם משפחה החליט להתפרנס פתח מכלת קטנה ומשפחתית איש צדיק ירא שמים הוא ואשתו בא ערבי פתח לידו מיני מרקט ושבר אותו למה כי כל אחינו היהודים קונים ממנו כי הוא הכי זול ותאמינו לי שאני מנסה לשנות בכל אופן אני לאר קונה כבר המון זמן מערבים אז תגידו לי זה צודק כל מכלת שהם סוגרים כל בית שהם קונים ביפו זה ניצחון שלהם עלינו והם לא עושים עסקים איתנו רק בינהם א תאמרו לי זה צודק ?ההומאים והלסביות הם סה"כ יום אחד ובעיני זה מגעיל ואיחסה גועל נפש ,אבל איךאפשר לשנות אותנו היהודים לא לקנות מערבים יותר ?למה יהודי מפרנס בן של ערבי שמחר יקום עלינו ולא בן של יהודי האם למישהו יש תשובה עבורי?ואיך אפשר לשנות את המצב לטובה אמן.
 
למעלה